|
|
| Devilex |
Een gezellige zomeractiviteit is tof, maar ik denk dat er dan minder mensen zullen op afkomen die los staan van het forum (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is).
Iemand sprak hier over het feit dat de organisatie geen vereniging is, dit is toch perfect mogelijk om zoiets op papier te krijgen?
http://www.vsdc.be/content/algemeen/feitverofvzw.htm
Er zijn jammer genoeg weinig zaaltjes zoals de Rector, maar ik denk dat daar ook het feit speelt dat door de gratis entree veel studenten eens binnensprongen. Voor mijn part mag je daar 5 euro entree vragen en een iets grotere naam boeken, maar ik denk dat je dan de studenten zal missen die te pas en te onpas eens binnenspringen.
Een outdoor partie voor deze zomer lijkt me ook wel realiseerbaar, en ka perfect op het terrein van een sportclub. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Een outdoor partie voor deze zomer lijkt me ook wel realiseerbaar, en ka perfect op het terrein van een sportclub. |
Dit zie ik even goed zitten als de rector bvb; maar de vraag is hoe makkelijk en tegen welke prijs je zo'n veld kunt verkrijgen en of er elektriciteit af te tappen valt. Als je dit laatste zelf moet voorzien zit je met enorme kosten. Ook moet je hier een vergunning voor aanvragen.
Een tentje huren voor een BBQ is niet zo heel duur, dat heb ik al bekeken. |
|
|
| Devilex |
| Het is niet de bedoeling dat daar een geluids- en lichtinstallatie van paar duizend watt wordt geïnstalleerd. Hier in de streek is er elke zomer zo een festival op een voetbalterrein (Forestfestival) en die doen een deel van het feestje gewoon in de kantine van de voetbalclub. Indien de buren (overlast) het toelaten kan je eventueel enkele boxen buiten zetten voor de mensen die liever onder de blote hemel feesten. Zoiets kan perfect ingekleed worden. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Devilex
Een gezellige zomeractiviteit is tof, maar ik denk dat er dan minder mensen zullen op afkomen die los staan van het forum (tenzij dat natuurlijk de bedoeling is). |
Het spreekt voor zich dat BeTA met een dergelijke activiteit niet kan uitpakken op andere fora. Mensen die met ons geen affiniteit hebben, zullen zich nooit vertonen op zo'n namiddag/avond, laat staan tegen een prijs. Bij optie 1 gaat het echt om een feest van BeTA's voor BeTA's.
Wat de Rector betreft, die gratis toegang heeft inderdaad wel een belangrijke rol gespeeld in het bezoekersaantal, denk ik. In de zomer zullen we natuurlijk niet op die studenten kunnen rekenen en ik weet dat ik zelf ook minder mensen zou meekrijgen als de toegang betalend wordt. |
|
|
| Devilex |
| Daarom zou ik beiden proberen combineren, 's middags kan je een BBQ houden. En 's avonds kan je dan een party organiseren. Je kan het dan op de fora een beetje afschilderen als een soort mini festivalletje. Volgens mij zit hier wel potentieel in. Organisatie kan ook deels in handen genomen worden door lokale beta's zodat het niet altijd dezelfden zijn die al het hooi op hun vork hoeven te nemen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|