return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
BeTa party v5

Real
quote:
Originally posted by Push2005
Dat zou ik toch afraden hoor; die dingen zijn duur genoeg en als er iets mee zou gebeuren sta je daar onverzekerd... Het is niet dat die huurprijs overdreven hoog ligt :)

Jij moet 't weten natuurlijk :p

Inderdaad. Het wordt ten zeerste geapprecieerd natuurlijk, maar ik zou zelf mijn materiaal NOOIT uitlenen om te gebruiken op een fuif. Er is altijd een zeker risico, en vergeet de wet van Murphy niet. :)
Transfusion
Als er geen onbekende mee aant prutsen is dan zou er in principe niets mogen gebeuren. Als ge daar normaal mee draait komt dat wel goed. Maar laat mijn optie mss als een 2de keuze...
djcresto
Een party organiseren is leuk. Maar er komt toch allemaal wat meer bij kijken. Omdat we met een boel mensen zitten uit heel Vlaanderen is het moeilijk om iets degelijk op poten te zetten. Velen hebben ook zeer goeie ideeën maar nemen zelf ook niet het initiatief om iets concreet op poten te zetten. Dit is geen vorm van kritiek hoor, alleen een vaststelling.

Een party in de rector is vrij eenvoudig realiseerbaar. De zaal is goedkoop. Je hebt geen werk aan de toog. Je hebt 10% op de drank en je kosten blijven beperkt. Vorige keer waren dit de huur van de cd spelers en een aantal kilometervergoedingen van dj's. Omdat we gratis inkom vragen houden we daar nauwelijks iets aan over maar das ook niet de bedoeling. Persoonlijk vind ik de Rector goeie locatie. Het ligt in het centrum van een grote stad, de grootte is perfect en als het geluid gemaakt is lijkt me dit ook vrij goed.

Echt gaan voor een grotere editie lijkt me niet zo eenvoudig. Dit gaat meer kosten, vraagt meer tijd. Bovendien zie ik niet in welke dj's meer volk kunnen lokken dan de dj's die we vorige keren al hadden op onze affiches. Kijk naar de trance avonden in Illusion, vol zit het daar zeker niet vermoed ik. Hierbij komen nog een aantal zaken van verantwoordelijkheden en verzekering. Omdat we geen vereniging zijn komt de eventuele last op de nek van degene die de contracten tekent. Je kan hiervoor allemaal verzekeringen afsluiten maar goedkoop zal het niet zijn.

Een feest met voetbal ervoor, een bbq en home dj's zou ik zeer leuk vinden. De sporthal van Oudegem staat nog altijd recht en de uitbaters zijn nog steeds dezelfde ;)

De beste optie zou ik vinden om een party te doen in een zaal qua kostprijs en omvang gelijkwaardig aan de Rector (niet 't crayeken in aalst ;) ) Die dan nog gelegen is in een stad vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.
Xilver
We doen nen Beta Summer Jam met BBQ! Met DJ FRANK!
TOR
quote:
Originally posted by djcresto
De beste optie zou ik vinden om een party te doen in een zaal qua kostprijs en omvang gelijkwaardig aan de Rector (niet 't crayeken in aalst ;) ) Die dan nog gelegen is in een stad vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

Ondertussen is al gebleken dat dergelijke voorwaarden moeilijk zijn te vervullen :p

Musicafé valt sowieso af, dus het is nog kiezen tussen opties 1 & 3. Kennelijk ligt het precentage voor het drankverbruik nog steeds op 10% in de Rector (als ik afga op je post). Ik had ergens vernomen dat het gezakt was, maar blijkbaar is dat niet het geval. Door het wegvallen van de onkosten voor grotere DJ's is er dan idd meer kans op wat extra geld.

De hamvraag wordt dus: een traditioneel feest met goede muziek (Rector) of een gezellige zomerbijeenkomst (met randactiviteiten :D)?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium