return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Party Report: Magik Muzik Party in the Eau - Arnhem

ChooChoo
quote:
Originally posted by Donna

Aan t publiek merk je al snel wie "goed" of "fout" zijn,T foute volk staat meestal allemaal op de vloer zo dicht mogelijk bij de dj en t goede volk begint zich te groeperen waar niet iedereen staat te dringen voor een handtekening of een glimpje van bv Tiesto,blech.
Als je naar een feest gaat waar tiesto ook draait weet je bij voorbaat al dat je je gaat irriteren aan gedrang en domme dj-geile chickies.

ff n beetje offtopic: Ja t was precies zo ook in de massa vrijdag. T was echt enorm druk. Dus terwijl iedereen zich stond te verdringen bij de dj booth zijn wij wat naar achter gaan staan. Wat een gedouw echt niet meer normaal.

weer ontopic: Goeie report Snuggle, ik kon jammergenoeg er niet bij zijn in Arnhem, maar ik heb nou echt een goeie indruk hoe de sfeer was.

greetz
M5
Erg leuk om te lezen SnuggLe!..:)

owja..enne Donna...er staat niet altijd alleen maar fout publiek helemaal vooraan ;)
Ding Chavez
t000000t, ik ben na een dagje relaxen in zo'n vaag zwembad/kuuroord geval ook weer achter me PCtje. Had het ff nodig na de slopende set van Montana, tering, die ga ik vaker zien.
Snuggle top report, je hebt idd precies verwoord zoals de avond was. Heb er weinig aan toe te voegen. In het laatste stuk dat je weg was eigeniljk weinig nog gebeurd, niet lang nadat je wegging gingen de lichten even aan en begon Montana met z'n, denk ik, toegift. Toen zijn wij ook gegaan om de garderobe drukte voor te zijn, 4:30 ofzo was het toen.
Tiësto was idd minste van de drie, maar dat zal ook wel komen omdat je em al zooo vaak gehoord hebt en je weet wat je kan verwachten. Helaas werkte het publiek tijdens zijn set ook nie mee om die vibe te creeren, maar die moeten we dan maar weer een ander keertje meemaken :)

GreetZ, DC

[EDIT]Oops, helemaal vergeten te zeggen dat ik ook een topavond had met jullie Snuggle en Tango :D Kijk alweer uit naar het volgende feestje dat we weer kunnen meeten :D[/EDIT]
Yarnie
k ben ook gweest alleen dan in den haag. Ik vond het wel een relax feessie :D Alle 3 draaiden ze wel lekker, maar kvond cor toch denk ik wel een meest relax draaien. Een paar lekkere plaatjes draaide ie en ook nog een paar oude maar goede platen. Z'n laatste plaat is wel een van m'n favoriete van de afgelopen tijd namelijk signum - second wave, ff phat uit m'n dak gegaan. Daarna kwam tiesto die er glijk ff een lekkere techno plaat in gooide. Voor de rest vond ik z'n set niet echt bijzonder. Alleen op het laatst kreeg ik nog een beetje dutch dimension flash backs toen die als toegift nog ff Plastikman - Spastik en als laatste Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix) speelde.

Al met al vond ik het een leuk feessie met cor die de man van de avond was! Voor de rest had ik donna en rv nog gezien, alleen jammer dat die sjinees er niet was :D Misschien dat ik er bij de volgende magik muzik night ook weer bij ben :cool:
kolkiewolkie
D-OH!

als ik dit lees (tis wat laat, ik weet het) kan ik mezelf toch wel voor de kop meppen dat ik zaterdag niet helderder was....

.... zaterdag was ik namelijk gewoon in arnhem... IK HAD DUS GEWOON FF KUNNEN KOMEN!! en als ik dan tegengehouden was (te jong) dan was er nix aan de hand geweest, want toch al in Arnhem dus niet voor nix gereden.....:( :( :( :( :(

DIEPE zucht....:sadgreen: :sadgreen:

anywayz, kewle report wel!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland