|
|
| TranceFool |
Op 20 April zal één van de meest populaire DJ's van dit moment, Armin van Buuren, een set draaien van niet minder dan 9 uur in de <<O>> Den Haag. Hij start om 11 uur, en zal doorgaan tot een uur of 8 in de ochtend.
Hiermee wordt de set van Tiesto op Dutch Dimension geëvenaard. Het zal een van de langste sets worden die Armin tot nu toe heeft gedraaid.
Er is geen voorverkoop voor dit feest, entree at the door bedraagt € 13, of € 11 voor members.
*bron: clubcharts* |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mja, leuk voor Armin. Maar 9 uur Armin vind ik persoonlijk net iets teveel van het goede.
Wel leuk dat ie Tiesto probeerde te disse in z'n show en nu ook gewoon 9 uur gaat draaien :rolleyes: |
|
|
| Eye-Riz |
ik snap trouwens niet zo goed wat er bijzonder is aan 9 uur draaien...
Ik bedoel, het is niets nieuws ofzo... Sven Vath deed vroeger niet anders dan... Shane, die gozer die bij afgelopen Nexus draaide, heeft een residency isn Duitsland, en dat is dus ook de hele nacht, wij houden er ook wel van om lekker lang te draaien....
het is juist leuk om zo'n lange set neer te zetten! |
|
|
| magrec |
danny tenaglia, deep dish, sasha zijn ook enorme liefhebbers van lange dj sets...is niet super bijzonder...
danny tenaglia 16 hours @ miamic wmc :eek: :eek: :eek: :cool: |
|
|
| Eye-Riz |
| dat bedoel ik... overal ter wereld is het algemeen bekend dat DJ's het liefst een lange set draaien. Komen ze in Nederland ook eens aanhuppelen hoor... denken ze iets nieuws te hebben... tenminste, de media doet alsof het ERRUG bijzonder is (not) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|