|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
lijkt mij dat het beter is dat je ernaartoe gaat voor de muziek dan dat je ernaartoe gaat omdat je armin van buuren zo'n lekker ding vind |
wat haal jij dingen weer lekker uit de context mannetje :) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Optimus
klopt ja:)
ik was er toen ook, heb nog fotos van, k heb de hele avond op het blok gestaan:) |
eej, misschien heb k je dan wel gezien! dr stond geloof k ook de HELE avond een gigantisch lekker wyf op zo'n block, wy maar staren naar dr :p. Op een gegeven moment ging ze met zo'n 'professionele' dancer allemaal rare dingen op dat podium doen :eyes: :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
eej, misschien heb k je dan wel gezien! dr stond geloof k ook de HELE avond een gigantisch lekker wyf op zo'n block, wy maar staren naar dr :p. Op een gegeven moment ging ze met zo'n 'professionele' dancer allemaal rare dingen op dat podium doen :eyes: :D |
ja, ik sta naast dr op de pics van de eau! Ik zal ze vanavond wel f derop pleuren:D:D:D |
|
|
| New Wave |
| Donders, ik wordt ook spleetoog........al die spleten staan altijd overal op de goeie momenten......opti.....teach me to be a spleet en ik zal je bamiballen likken!!!!!! :eek: :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Donders, ik wordt ook spleetoog........al die spleten staan altijd overal op de goeie momenten......opti.....teach me to be a spleet en ik zal je bamiballen likken!!!!!! :eek: :p |
ghehehe, dat leer ik je wel ja... en me bamiballetjes lik je toch al elke week?:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|