return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
9 uur durende set Armin

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Je hebt je mening gegeven k weet em nu.. hoef je dus niet weer te zeggen

waar slaat dit nou weer op!!

ik was t niet eens van plan maar als je me zo aggressief gaat behandelen dan kan ik toch niet anders dan ff laten weten dat ik t NIET eens ben met de manier waarop jij denkt je zaakjes te kunnen afhandelen!

toon aub s wat meer respect gozer, en dan niet alleen naar mij, maar naar je medemens in t algemeen!

danku

p.s. SNEL WISSEN voordat mensen het WEER met me eens zijn
:rolleyes:
Henkie_henk
Deze thread mogt van mij als moderator zijnde niet over een 2 gesprek gaan van ons en wat dan weer door een reply in flames uit zou kunnen lopen..

Asjeblieft en wil je voor the sake of the thread niet verder gaan over dit onderwerp.. thx
Sfynxx
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer :))))))
magrec
quote:
Originally posted by Sfynxx
Kan me nog herrineren dat Tiesto een set van 12 uur heeft gedraaid op de Hemkade een jaartje of 2/3 geleden. Het thema was DNA geloof ik en ze hadden dan zo'n timer boven de dj-booth die aftelde naar nul geloof ik, het feest duurde van 23.00 tot 11.00 !!! dus het kan langer :))))))

klopt ik had vrijkaartjes daarvoor maar mocht toen nog niet van mijn ouders (was in 2000) dna was toen ook nog in tilburg daar mocht ik ook niet heen :( (naja kwas toen 16)
DJ_Siesta
w00000000000000000t

9 uur armin, damn konnik er maar bij zijn, ik hoop datet on radio komt, want armin vindik dit moment een v/d betere djs van nederland

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland