| mjr82 |
hoe was qlimax, het feit dat ik er nu pas aan toe kom om er op te reageren zegt volgens mij genoeg. 't was zooooooooooooooo VET!!!!!!!
gelukkig waren we er al vroeg iets na 21.00u. ff jas ophangen en naar de plee, en toen kwamen we binnen. en daar stond cosmic gate al te beuken. we waren allemaal nog nuchter. niks geen pillen of bier, want we waren er net, maar cosmic gate liet ons allen meteen stuiteren. WAT WAS DAT EEN MOOIE BINNENKOMER!!! ook verbaasde we ons over de aankleding, want vergeleken met vorige TE in heereveen was dit pr8ig!!
En het geluid mocht er ook wel wezen, moest je wel niet achteraan gaan staan.
Voor de rest was het lekker beuken, warmdsucher, gary d, technoboy, dana en pavo. en wat nou de bedoeling was van tinrib weet ik ook niet, maar het heeft de avond zkz niet verpest. daar zou veel meer voor nodig zijn.
dus we hebben met z'n alle tot het einde staan beuken, wnat het was gewoon vet. en toen we echt weg moesten, doen werd het wat minder. in je t-shirtje naar buiten en dan een half uur w8en op je jas. en vervolgens nog eens een half uur w8en op een kaartje voor de trein. dus rond een uur of 9 hadden we eindelijk de trein. en in groningen aangekomen, was het feestje niet helemaal afgelopen. we hadden namelijk een uurtje of wat van id-t radio opgenomen. dus konde we nog ff terug horen hoe lomp het nou werkelijk was, haha. een kleine afterparty kon je het wel noemen.
dus deze qlimax was zeer geslaagd, een van de vetste feesten tot nu toe |
|
|