|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Waaaaat? zo zie je maar dat meningen echt enorm verschillende want de MC op Qlimax was echt wel een van de betere. normaal heb ik het niet zo op MC's maar deze vond ik alles behalve storend! :cool: |
indeed.. big up .. deze MC (die volgens mij ook bij eerdere Qlimax feestjes stond) past echt bij de stijl.. hij hoort er gewoon bij :) |
|
|
| TranceFool |
| Sommige stukkies istie MC erg goed....maar bij Dana hoor je 'het feest kan beginnen want Dana is binnen!!!' Sorry hor, maar dat vinnik echt niet kunnen :D. En lijkt me niet dat iemand van ID&T radio dat heeft ingezongen.... |
|
|
| Gekhous |
| tot Dana had ik totaal geen last van de MCs (of waren ze er toen gewoon nog niet?? :)), maar bij Dana hield ie gewoon zn bek niet, en Dana de hemel inprijzen terwijl die gewoon niet goed draaide, zeker niet vergeleken met de 3 daarvoor... |
|
|
| tijs08 |
Ik heb al gereplied in de 'Meeting thread' .... ik was er namelijk wel!!
Report volgt nog dezer dagen
Maar toch ff in 1 woord:
SUPER!!!!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sommige stukkies istie MC erg goed....maar bij Dana hoor je 'het feest kan beginnen want Dana is binnen!!!' Sorry hor, maar dat vinnik echt niet kunnen :D. En lijkt me niet dat iemand van ID&T radio dat heeft ingezongen.... |
nou volgens mij wel.. ik heb t die mc iig nie horen zegge.. Tis natuurlijk leuk enzo dat id-t uitzend.. maar als je zo voor de echte muziek bent.. hou je rotsmoel dan en ga der niet doorheenlullen.. je bent dj .. ga plaatjes draaiien en luistre.. niet lullen.. wel vaker trouwes.. dat je bij zon buildup naar beuken ineens id-radio hoord.. halloo nie doehoen.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|