|
|
| Gekhous |
reportje van Cappie:
tegenover gestelde van Henkie zon beetje :)
Warmduscher, Tinrib & Technoboy allemaal lekkol hard & snel... toen opeens Dana die het tempo 2 tandjes terug zette, irritante mc die zn bek niet kon houden, neej, alleen de laatste paar nummertjes van Dana waren de moeite... Pavo draaide typische Pavo hardhouse, veel van hetzelfde dus... 4 of 5 nummers van zn Qlimax cd gedraaid...
de sets sloten dus op gebied van Warmduscher, Tinrib & Technoboy uitstekend op elkaar aan, maar toen ineens Dana die een paar nummers draait die ik al gehoord had en veel te langzaam ging na het geweld van die andere 3 en Pavo die Dana nog een xje licht nadeed...
sfeer was half/half... de gabs en de "ouderen" (23+ zeg maar) waren wel relaxed, voor de rest was het een stelletje boeren, als ze erlangs moeten, gewoon beuken, geen sorry zeggen, nix, beetje jammer
en het aantal "leuke dames" vond ik ontzettend tegenvallen (op dat groepje in koeien design na, iemand die gezien?? GODDAMN!!)
maar toch een beter feest dan ik had verwacht, t was wel weer fijn!!
op naar shockers |
|
|
| ScuL |
Cosmic Gate - Lekkere inkomer, ze pakten 't op waar ze op Trance Energy Utrecht waren gebleven, afgezien van de eerste paar platen dan. Geluid was toen nog wel wat zacht.
Gary D - Ook erg lekker, goeie melodietjes met flinke beats
Warmdüscher - Vond ik zeer goed draaien, alleen naar het einde toe werd het wat eentoniger
Capt.Tinrib - Sorry maar ik vond er weinig aan..
Technoboy - Heel strak 8-)
Lady Dana - Nog strakker B-)
Pavo - Topper van de avond, het leek wel haast gabber :P
Btw, hoe heet die plaat met het sample 'Hardcore will never die?' die zowel Warmdüscher als Dana draaiden :? ?
Plus:
- Muziek B-)
- Vlotte entree, afgezien van de bonnen :)
- Trein op de heenreis perfect geregeld :D
- Lekkere ruime opzet, veel beweegruimte
Min:
- Garderobebonnen en drankbonnen verkoophokjes kwamen pas na 21u op gang :(
- Minutenlang buiten in de kou staan wachten in een t-shirtje :(
- De garderobe bij het verlaten van de party. Damn daar stonden we wel een half uur te duwen :(
[Wel lekker overigens als je omringd wordt door meiden die tegen je aan worden gedrukt ;)] |
|
|
| Remy D |
PHAT feest, grootste minpunt:
Waar was
KAI!!! |
|
|
| Kamaya |
| quote: | | Btw, hoe heet die plaat met het sample 'Hardcore will never die?' die zowel Warmdüscher als Dana draaiden :? ? |
Warmduscher - Hardcore will never die
Zo te horen heb ik wat gemist!!!
Mazzel! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Vet feestje dus aan al die reacties te lezen :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|