return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Hoe was Qlimax?

Cosmic Guy
Terwijl ik hier nu (0.3.15 uur) lame zit te posten (sorry fot that), hoe was jullie Qlimax? Jullie zijn vast nog aan het stuiteren als ik dit shrijf, maar het eerste wat jullie doen is natuurlijk het TA-forum checken...

Bij deze dus. Schrijf jullie ervaringen hoieronder op, zodat wij kunnen weten wat we gemist hebben....:whip:
Flipper01
Het was GEWELDIG!!!

Ik zal nu geen uitgebreid partyreport gaan schrijven.. Maar ik heb me prima vermaakt!!
Vooral Lady Dana draaide errug lekker!! :D
raoel
De pest is dat al die springnichten pas 's avonds weer wakker worden en dan pas een stuk komen typen.

Maar dat het gaaf was, staat toch wel vast.
Henkie_henk
Qlimax..ROckte Hard..

K ging van huis weg.. uiteraard veels te laat.. en was ook alweer vergeten hoe laat k ookalweer had afgesproken.. snel gehaast.. hendrik gedaggezegd op msn..

Naar station geracest met oto..ik snel in trein zitteN (zonder kaartje)
blijft dat ding 20 minuten stil staan....fuk.. ik dus bellen vanne ja die van 20:18 ofzo naar greuninge haal k niet man..

uiteindelijk toch aangekomen in zwolle.. Staan al heel wat party peepz klaar.. de een nog fattere stuiptrekkingkjes dan de ander.. wij stoptrein gepakt naar greuninge lekker rustig...

uiteindelijk daar.. hebben we met ze alle onze spullen gedumpt bij gozer thuis.. k ff snel nieuwe lenzen ingezet.. de laatste trein vanuit groninge direct naar waar we heen moeste.. hadde we op 10 seconden gehaald... k vertel maar niet dat k me nieuwe lens ook op grond liet vallen.. en met zand en al lekker had ingezet..

wij eindelijk op weg.. zate bij stel boeren.. (wij mannetje of 6) Van die gaste die kleding van sensation nog aanhebbe.. godse ranzige lui.. maarja.. daarna overstappen en in trein naar Qlimax....
Gelukkig werd er maar iets van 3 keer aan handrem getrokke.. t schooot dus lekker op.. De geur van wiet was al rijkelijk aanwezig.. en het 1ste pilletje was ook al gepopt onder ons groepje :). De beentjes trilden al.

Ow k was ff vergeten te vertellen dat k alleen nog maar middageten had gegeten samen met vriend van mij...dus wij pijn van de honger joh....en die aids trein maar niet doorreiden door die kutboeren..eindelijk bij thialf.. snel eem wat loempias en hamburgers voor 3 miljard euro naarbinne gewerkt...

Niet me nek gebroken over gat in de vloer bij jassen..

Eindelijk tegen 12fe de zaal in... bam bam bam...

Dus 1e sets gemist.. ach ja.. die lui check k andre keer wel weer :) Hoop niet dat ze al te goed waren.. Heb helaas ook meeting gemist.. kwam net binnezette om 12 uur.. en weet k veel waar die plek was lol..

Warmduscher: Mja.. wel leuke platen ab und zu.. maar niet de warmduscher stamp beuken style..

Captain Tinrib (live): asjeblieft blijf jij weg.. K verw8e al nix van em.. had em namelijk alles gehoord.. maarja.. eentonige set.. wel aan eind paar heerlijke beukers..

Technoboy: De man.. rlxte set.. lekker hard stampen..

Dana: Werd al onthaald met gefluit.. door heel publiek.. geil geil.. iedreen armpjes omhoog.. daarna hard gegaan zeg.. kanonne.. Geil wijf.. moet k mee trouwen ofzo.. Echt goeie set.. (Y)

Pavo: Ook goed.. whehe die mc elke keer maar zegge last record.. en kwame der nog 4.. laastste waren stampers zeg.. kolere..

Al met al sloten de djs goed op elkaar aan.. was de show rond om hun leuk gedaan.. was er een niet irritante MC.. (jaja)..

Was het kanonne godse geil beuken.. Iedreen gewoon gaan rlxt.. Fat l33te platen.. pavo ze mixing skillz ware ook nog vaak te zien op scherm.. fat 3l33t!

K denk dat k dana TEchnoboy en pavo..of Dana pavo en technoboy in die volgorde toch t goeist vond..

SJa lasertjes enzo ware ook wel blij.. wcs waren best wel ramp...
iedreen tegen muur aanzijken.. ook in wasbak enzo...Gozer die met ons mee was die werd eruitgezet omdat ie tege muur liep te zijken.. HOppa.. bij nek gepakt.. via achterdeur bij wcs....zo op straat...
whehe..

ik heb iig fijn gestampt..het geluid was wel wat zacht.. helemaal als je niet bij de dj stond.. maarja.. dan had je weer meer tijd om beetje met meidjes te babbelen en over meidjes te praten.. want niveau was hoog.. K geil dan ook wel op die cowboy girls enzo.. Hoedje op sexy dure zonnebril...hoppa!

Echt superveel hot hot girliez.. Heerijk.. niet alleen je gehoor word gestreeld maar ook de oogjes..

het trouwes nog niet geslapen ofzo :) zou t wel gaan doen.. maarja.. ben toch nie moe.. dus gewoon vanuit greuninge naar huis gegaan :) En nu zoek k de livesets :)

Nu maar ff wat filmpjes kijken to vanavond :) .. ff kijke wat de rest er van vond..

ps jason k heb je wel voorbij zien komen.. maar we moeste snel naar die n3rd lounge zaal om eem wat plop plop te halen
Flipper01
Op de meeting waren slechts aanwezig: Partyhardy, tijs08, Three o Three, Mr.Marcello en Ik. Toen ik net weg wilde gaan kwam YojiBiomehanika er net aanlopen.
Ik ben verder Alpha, Obi en Bellie nog tegengekomen, maar van de rest weet ik ook niet hoe ze eruit zien.

Ik was wel benieuwd naar henkie_Henk, maar niemand had enig idee hoe ie eruit zag.. Bij deze de vraag aan Henkie_Henk, wat had je aan gisteravond??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland