|
|
| John |
voor de mensen die nix te doen hebben op koninginne dag en niet naar a'dam willen omdat et te druk is en toch wat leuks willen...kom naar dordt :)
Spuiboulevard.
15.00-22.00 uur: Boulevard of Dance. Gratis toegankelijk openlucht dance-evenement met nationale top-dj's.
naar et schijnt komen o.a.:
rank 1
marco v
johan gielen
maaaaar ik heb de flyer nog nie gezien en de website is nog niet echt um..geupdeet :P
http://www.boulevardofdance.nl/ |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Mark van Dale, Enrico en Marco V zijn internationaal bekende DJs en Ton TB heeft als producer en DJ inmiddels nationale bekendheid opgebouwd. Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien |
zoo... toch is ie geupdate volgens mij.. :) |
|
|
| Menno |
| quote: |
Denniz is een groot talent en het zal niet lang meer duren of ook hij staat op alle grote feesten te draaien
|
Nee ik pis echt in mijn broek nu, Denniz een groot talent wat een giller. Die kerel draait al sinds de opening van Scanners elke week dezelfde plaatjes.
Vorig jaar draaide Marco er ook al en met Piet Bervoets erbij dit jaar wordt het wel knallen denk ik. |
|
|
| John |
whehe en toch draaide denniz vorig jaar wel een goeie set :)
line up is trouwens:
denniz
ton tb
marco v
rank 1
johan gielen
zelfde als vorig jaar zeg maar dan ipv mark van dale, rank 1 en johan gielen.. geen slechte ruil imo :D
damn koninginne dag + dag ervoor wordt echt master :) |
|
|
| TimeportE |
| eff kijken op die TA-map hoever dordrecht van mij afligt.. ik heb namelijk nog geen plannen voor koninginnedag.. dus heel misschien als de rest van de "gang" der zin in heeft! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|