return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
boulevard of dance

tijs08
quote:
Originally posted by theoden
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien.... :)

echt waar, daar zal niet gevochten worden.

Ok ik geloof je op je woord!
Kga toch maar ff langs denk ik want line-up weegt wel erg zwaar hier :D

quote:
Originally posted by Menno
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien ;)

14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1

Nou ik sluit me volkomen aan bij Menno!
eerst ff goed uitbrakken en dan ff snacken en dan vanaf 18 00 uur er weer tegenaan!!
Rank 1 wooooooeeeeeeiiiiiii!!

[off topic]
zozo Menno... Marco V addict?? eerst naar Hardbass dan naar Qontact en dan naar BOD .... allemaal met Marco V :D ... lukt je aardig om de addict uit te hangen
[/off topic]
John
dit boeit niemand waarschijnlijk, maar ik wil toch ff een mini reportje typen :)

16:00 de wekker gaat, ben vrij brak maar nog steeds in de feest stemming (qontact!!! :D:)) na wat rond gebel in mn eentje op de fiets naar de stad (iedereen was er al :P) heb johan gielen dus gemist (op zich wel jammer, schijnt wel leuk gedraait te hebben) en om 18:00 rij ik de stad in en ik hoor godd al in de verte..marco v was dus al begonne..de eerste paar nummers van zn set leken verdacht veel op zijn qontact setje heheheh:D ondanks dat ik half dood was heb ik toch als een gek nog staan stampen (kreeg ik vandaag veel commentaar op van mn albert heijn collega's die mij wel hadde gezien maar ik hun niet..:)) na marco v was et de beurt aan piet bervoets, en zoooow wat draaide die hard, had ik niet van em verwacht. hij ging rustig verder waar marco v geeindigd was. ik vond et een geslaagde b.o.d. :) het regende (nog) niet (later bij et vuurwerk wel :P) waren wel veel mensen die passief erbij stonden maar goed, dat hebbie op zoiets he.. ook veel jonge kinderen (mn broertje bijvoorbeeld...dis heeft nog een handtekening(!!!!) aan piet bervoets gevraagd en gekregen :p
)
de after party in scanners was overigens een grote anticlimax, af en toe goeie muziek, maar dj denniz weet altijd de net gecreeerde sfeer dmv 1 plaat weer te doen verdwijnen. jammer jammer jammer...nog jammerder was het hoge gehalte 13 jarige die maar als een stelletje bejaarde aan de kant blijven staan/zitten..maar goed, het was toch wel leuk allemaal:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland