return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
boulevard of dance

Tha Force
lijkt me ook wel vet idd!!
Maarre dordrecht is nou nie egt vlakbij en zkr omda ik nogal zeikouders hep....
Maar goed ben dan ook de jongste TA.....
Maar dan nog..
Ast ff kan ga ik wel!!
tijs08
Line up ziet er erg goed uit... daarmee bedoel ik de laatste drie!!!

Maar ik denk niet dat ik ga!

Aangezien ik Dort ken en de mensen die er wonen.......

Misschein ff een vraagje voor John en Menno (he): hoe was het vorig jaar?

Want voor mijn gevoel word het echt een zooitje.. al die gekke.... vechtpartijen... iedereen naar de klote.... iets te ruig voor mij!
John
vorig jaar heb ik geen vechtpartij gezien...maar je heb inderdaad gelijk over et dordt publiek...een relatief groot deel is vrij irritant ja. al zijn er wel mensen die et op een of andere manier aantrekken natuurlijk doordat ze zelf als een achterlijke debiel staan te springen en om zich heen slaan enzo:D
vorig jaar viel het iig reuze mee.. dit jaar schijnt het wel wat grootser te worden. maar ik verwacht toch dat et wel gezellig wordt.:)
theoden
lol
je ken dordt en de mensen? en je gevoel zegt je dan dat er vechten komt?....
je kan ervan uitgaan dat er niet gevochten zal worden.
ik weet dat dordrecht een beetje een slechte reputatie heeft qua stappen en vechten... maar dit feest duurt maar tot 11 uur, en om 12 uur komen pas de gekken uit de kooien.... :)

echt waar, daar zal niet gevochten worden.

ikzelf kijk uit naar mark v. dale vs enrico, vooral enrico... die man heeft jaren gefungeerd als mijn idool, zowel als dj als producer
Menno
Hier dan de tijden voor de Boulevard of Dance.
Weet niet hoe laat ik hier heen ga want ik zal wel vergaard zijn van Qontact. Maar Marco V en Piet wel ik zeker wel zien ;)

14.00-15.00: Ton TB
15.00-16.30: Johan Gielen
16.30-18.00: Denniz
18.00-19.30: Marco V
19.30-21.00: Rank 1

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland