return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Qlimax 01:00 - 07:00 on ID&T Radio!!!

TranceFool
http://www.audiogalaxy.com/list/sea...Str=Qlimax+2002

nu nix online, maar zal nog wel komen :)
djiwan
Qlimax was dit keer op de juiste plaats... nix is harder dan Friesland :D (kijk naar mij) :P.
Zoals Technoboy met zijn fijne opening (The Hose - Call It Hardstyle) zo gaat het er hier altijd aan toe... DUS VAKER NARA FRIESLAND komen als je dit wreed vind :D.

Greetz
Henkie_henk
quote:
Originally posted by djiwan
Qlimax was dit keer op de juiste plaats... nix is harder dan Friesland :D (kijk naar mij) :P.
Zoals Technoboy met zijn fijne opening (The Hose - Call It Hardstyle) zo gaat het er hier altijd aan toe... DUS VAKER NARA FRIESLAND komen als je dit wreed vind :D.

Greetz

whehe k gaat em ff checke :) Come on call me and me now.. ik meezinge.. Fat goei (Y)

trouwes.. qlimax kon wel op goeie plaats zijn voor jou :) maar zo hard stond t nie :) bass op mijn kamer is harder/scheller.. :)
djiwan
quote:
Originally posted by Henkie_henk

whehe k gaat em ff checke :) Come on call me and me now.. ik meezinge.. Fat goei (Y)

trouwes.. qlimax kon wel op goeie plaats zijn voor jou :) maar zo hard stond t nie :) bass op mijn kamer is harder/scheller.. :)

Nee das wel het minne vant thialf.. ze moeten weer es naar het FEC expo in Leeuwarden gaan, das stukken beter... HEt gata eens tijd worden dat ze een heineken music hall int noorden neerzetten....

Thread voor Tracklists : Qlimax Sets Tracklists
!_PeTrUs_!
Wie de Qlimax setjes nog moet hebben moet maar ff een PM sturen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland