|
|
| Dj Alpha |
| quote: | | Alleen vraag ik me af of je wel rond komt (financieel gezien) als producer. Veel producers doen er vaak iets bij (label, draaien...etc). |
Ik ga nog niet zeggen hoe ik dat wil gaan doen want strax ga ik nog dingen zeggen die niet uitkomen.. Ik zeg alleen dat ik tot het uiterste ga anders kan het alleen maar tegenvallen.
Maar waarom zoveel kritiek? Is er iets mis om van je hobby je beroep te maken? Dat willen we tenslotte allemaal toch? :) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Ik ga nog niet zeggen hoe ik dat wil gaan doen want strax ga ik nog dingen zeggen die niet uitkomen.. Ik zeg alleen dat ik tot het uiterste ga anders kan het alleen maar tegenvallen.
Maar waarom zoveel kritiek? Is er iets mis om van je hobby je beroep te maken? Dat willen we tenslotte allemaal toch? :) |
Is geen kritiek van mij hoor..Ik vind het nl. ook heel vet :D Maar ik vroeg het me gewoon af.
In ieder geval succes met je opleiding dan :)!
greetz |
|
|
| theoden |
sorry als ik het verkeerd liet overkomen..
maar ik had er nog nooit van gehoord... een producer-opleiding.
| quote: | | Peperdure studio? Waar heb je t over? Jij moet geloof ik maar ns gaan praten met mensen die er verstand van hebben |
die opmerking van mij viel een beetje verkeerd, choocoo had het over mixtafels met knopjes e.d... dus daar reageerde ik op.
lol, ik heb een paar jaar meegedraaid in de house scene, met de 'grote' jongens, en geproduced.
en je wilt niet weten hoeveel geld er in 1 studio hokje staat...
ik zal het wel verkeerd begrepen hebben..
kan je mij een url sturen van die producer-school... ik ben toch wel nieuwsgierig geworden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|