return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Wat is jullie droomberoep?

theoden
in een studiotje kloten kost studiocenten.... een hele berg met centen dus.
je begint toch september 2003, dus waarom een opleiding zoeken?
en wat voor producer wil je worden?

voor huse muziek heb je geen muziekale achtergrond nodig... alleen gevoel.
ChooChoo
quote:
Originally posted by theoden
voor huse muziek heb je geen muziekale achtergrond nodig... alleen gevoel.

daar ben ik het niet helemaal mee eens. Wat doe je als je in de studio zit en je snap geen zak van waar al die schuifjes en knopjes voor zijn?? En als je een beetje mooi nummer wil componeren, moet je wel wat afweten over akkoorden etc. En het is érg mooi meegenomen as je meteen kan beginnen zonder eerst wat aan te klooien.

greetz
theoden
misschien zei ik dat wel iets te makkelijk...
maar die studio komt niet zomaar uit de lucht vallen

maar je wilt bovenop die peperdure studio ook nog een dure opleiding gaan doen?

speel met je apparatuur, praat met mensen die er wat over te vertellen hebben... maar als je puur voor de house gaat, zou ik het je afraden om daarvoor een opleiding te doen.
Dj Alpha
Ik had al verw8 dat sommige mensen raar zouden reageren. Mn ouders vinden het ook goed maar ze willen wel dat ik eerst iets presteer.. Daarom ga ik eerst n jaar werken. N beetje sparen voor me uitzet enzo en mn rijbewijs. Ik ga waarschijnlijk werken bij mn oud collega dj.
Dit is gewoon mijn doel en ik ga tot het uiterste. Ik neem het heel serieus en das nix om te lachen. Iedereen moet gewoon doen waar hij denkt dat hij goed in is.
Zo ik heb weer gesproken :)

quote:

Peperdure studio? Waar heb je t over? Jij moet geloof ik maar ns gaan praten met mensen die er verstand van hebben ;):p
T valt egt reuze mee tis heel goed te doen.. 1 dag in de week zit je in de studio en de opleiding duurt 9 maanden. Voor de rest kan je lekker werken dat jaar, je krijgt reiskosten vergoed en kan studiegeld trug vrgaen via de belasting. Dus vertel mij..

quote:
maar als je puur voor de house gaat, zou ik het je afraden om daarvoor een opleiding te doen.

Waarom afraden? House is toevallig wel de grootste scene van Nederland vergeet dat niet. er is goed werk in te vinden, niet alleen als producer maar je kunt zelfs bij radio of tv gaan werken. Tis egt heel breed.

Ik ben bereid er alles voor te geven en als je iets egt wil dan gaat je dat ook lukken.
ChooChoo
quote:
Originally posted by theoden
misschien zei ik dat wel iets te makkelijk...
maar die studio komt niet zomaar uit de lucht vallen

speel met je apparatuur, praat met mensen die er wat over te vertellen hebben... maar als je puur voor de house gaat, zou ik het je afraden om daarvoor een opleiding te doen.

Dat klopt, hierin heb je ook wel gelijk. :D
Het leukste is gewoon een beetje spelen met die dingen en geleidelijk aan erachter komen hoe het werkt.
Alleen vraag ik me af of je wel rond komt (financieel gezien) als producer. Veel producers doen er vaak iets bij (label, draaien...etc).

greetz

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland