return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Upload snelheid Mxstream!!

Kamaya
Voor degenen die het nog niet wisten, mxstream basic abonnees krijgen 2 x zoveel upload snelheid: van 64kbit/s -> 128 kbit/s.

quote:
Vanaf 1 mei 2002 zullen alle Mxstream Basic abonnees gebruik kunnen maken van de hogere upstreamsnelheid van 128Kbit/s. Op deze pagina staat het uitrolschema, zodat u precies kunt zien op welke dagen er in uw woonplaats gewerkt wordt aan de telefooncentrale waarop u bent aangesloten.

In april worden alle centrales aangepast, dus het kan zijn dat sommige mensen het al eerder merken (ik bijv. uiterlijk 9 april)
Voor jouw datum van verandering check http://www.mxstream.nl

Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb?

De groeten!

Kamaya
-=Re-GrOoVeD=-
quote:
Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb?

Volgens mij is dat gewoon de juiste rekensom. Want 1 byte = 8 bits. Dus moet je delen door 8. Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze de snelheid soms uitdrukken in bits in plaats van in bytes. Zal wel een reden hebben...

GrEeTz
serialkillah
een byte is een 'woord' van 8 bitjes. een bit is een 1 of een 0 en een byte is dus een 'woord' opgebouwd uit 8 bitjes.
Kamaya
ah, ok.

Dus dan zat ik met m'n omrekensom toch helemaal goed!
dus als het goed is over 3 dagen 16 kb/s upstream voor mij, en da's ook mooi voor jullie!

mazzel!
!_PeTrUs_!
Ja, die providers brengen het allemaal zo mooi. Alleen vergeet de klant het door 8 te delen om de werkelijke snelheid te krijgen :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland