return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Upload snelheid Mxstream!!

Blik
hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald)

en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
hoeveel betalen jullie eigenlijk voor Maxstream? Ik heb gewoon kabel en ik heb ook een upstream van 16 kb/s en een download van weet ik hoeveel (heb wel eens snelheden van 650 kb/s gehaald)

en dan heb ik ook nog es ongelimiteerd downloaden :)

I love @home 2, leechen met 450 kb/s sec, + nooit een storing (laatste jaar geen enkele storing gehad)

ik ga zeekr niet over op mxstream, veel te duur
Kamaya
+/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden.
Wat betalen jullie dan voor kabel?
En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid?

De groeten.
TimeportE
quote:
Originally posted by Kamaya
+/- 50 euro zijn de kosten volgens mij en dat is goed voor altijd +/- 55 kb/s down en ongeveer 7.5 kb/s up, wat nu dus 16 kb/s zal gaan worden.
Wat betalen jullie dan voor kabel?
En is het niet zo dat als je in een kut-gedeelte van het land zit(met veel mensen) dat je dan wel kunt fluiten naar je snelheid?

De groeten.

ik heb dus hetzelfde.. wel handig van die verhoogde upload snelheid, gaat het allemaal wat sneller als ik iets wil sharen etc..
maar ja.. je kan em natuurlijk ook gewoon sochtends aanzetten en dan smiddags kijken hoever die is gekomen!! :) toch miss p (met bellie's set :D)
!_PeTrUs_!
(DNS) Resolved 130.89.utwente.nl to (ProFeeTruS)

Ik betaal €3,50 per mnd voor me aansluitinkje

:stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland