|
|
| Kamaya |
Voor degenen die het nog niet wisten, mxstream basic abonnees krijgen 2 x zoveel upload snelheid: van 64kbit/s -> 128 kbit/s.
| quote: | | Vanaf 1 mei 2002 zullen alle Mxstream Basic abonnees gebruik kunnen maken van de hogere upstreamsnelheid van 128Kbit/s. Op deze pagina staat het uitrolschema, zodat u precies kunt zien op welke dagen er in uw woonplaats gewerkt wordt aan de telefooncentrale waarop u bent aangesloten. |
In april worden alle centrales aangepast, dus het kan zijn dat sommige mensen het al eerder merken (ik bijv. uiterlijk 9 april)
Voor jouw datum van verandering check http://www.mxstream.nl
Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb?
De groeten!
Kamaya |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | | Oja, nog ff een vraagje: kbit/s omgerekend naar kb/s is delen door 8 en dan heb je ongeveer je snelheid. Maar weet iemand wat nu precies de omrekensom is? Wat is trouwens het verschil tussen kbit en kb? |
Volgens mij is dat gewoon de juiste rekensom. Want 1 byte = 8 bits. Dus moet je delen door 8. Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze de snelheid soms uitdrukken in bits in plaats van in bytes. Zal wel een reden hebben...
GrEeTz |
|
|
| serialkillah |
| een byte is een 'woord' van 8 bitjes. een bit is een 1 of een 0 en een byte is dus een 'woord' opgebouwd uit 8 bitjes. |
|
|
| Kamaya |
ah, ok.
Dus dan zat ik met m'n omrekensom toch helemaal goed!
dus als het goed is over 3 dagen 16 kb/s upstream voor mij, en da's ook mooi voor jullie!
mazzel! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ja, die providers brengen het allemaal zo mooi. Alleen vergeet de klant het door 8 te delen om de werkelijke snelheid te krijgen :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|