|
|
| benni |
jag vet inte riktigt hur många av er lyssnar på sånt men jag skulle annars vilja ha lite tips om artister som kör lite mer softad musik som lounge, typ som Buddha Bar serierna...
nu när våren är här och serotoninhalten i kroppen börjar stiga igen efter vintern så börjar man drömma om att slappna av på stranden och ta det lugnt till chillad musik
jag har sneat lite in på Kruder & Dorfmeister på sistone, dom e riktigt bra imo och jag skulle uppskatta tips om liknande artister/djs,
jag har också lyssnat på MJ Cole mixar, han brukar köra mycket garage annars....
sist men inte minst skulle jag gärna vilja få länkar till lounge mixar också som jag kan ladda ner, om det är nån som har såklart... och cd tips är ju också välkommet... jag har lite mixar med Kruder & Dorfmeister som jag kan uploada om någon annan är intresserad!
ciao! |
|
|
| SMC |
Afterlife
Thievery Corporation
Zero 7 |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
ÄR skitdålig på artister inom detta området även om jag uppskatar lite schysst lounge då och då.
Om du vil lkan du testa att lyssna på Lounge kanalen på DI.fm och skriva ner namnen på det du gillar. Så brukar jag göra med både lounge och ChillOut |
|
|
| benni |
oki cool, tack för tipsen!
jag antar att du inte är den enda som är dålig inom detta område här inne Irish, det är ju en ganska stor skillnad mellan lounge och trance, så jag kan förstå det... |
|
|
| Jeremy H |
Kan bara instämma om Zero 7. Så bra!  |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|