|
|
| SteveTranz4ever |
Åhh vilken härlig nostalgitripp!
Måste lyssnas på :gsmile:
Nice work Johan! |
|
|
| montana |
| jo, den första är inte så värst intressant, mest för man har lyssnat på alla några 50gånger, men den andra mixen är att plockas ner, älskar sån dän hård tysk trance |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| quote: | Originally posted by reveal
Oväntat ;)
Förresten: cue-fil! |
Hehe, jag kunde inte riktigt göra mixen utan att ha med first rebirth eftersom den antagligen är den viktigaste låten för mig. När jag hörde den första gågnen 1993 så visste jag att jag var fast!
Och en cue-fil is coming right up :p
| quote: | Originally posted by
SteveTranz4ever
Åhh vilken härlig nostalgitripp!
Måste lyssnas på
Nice work Johan! |
Hoppas du gillade den :)
| quote: | Originally posted by
montana
jo, den första är inte så värst intressant, mest för man har lyssnat på alla några 50gånger, men den andra mixen är att plockas ner, älskar sån dän hård tysk trance
|
Håller med att The Inspirations är rätt fylld med "The usual suspects" men jag utgick helt efter vilka låtar som gjorde starkt intryck på mig vid den tiden och detta var bara den första lilla samlingen. Nästa mix har förhoppningsvis andra typer av klassiker som är lite mer intressanta för den är trött på dom uppenbara låtarna :) (Choice, Vapour Space etc.) |
|
|
| seventyseven |
Hi!
thanks for sharing, I always wanted to listen odlskool trance from this period - 90's :)
and I found here!!!
Greetings :) |
|
|
| Johan (DJ Irish) |
| quote: | Originally posted by seventyseven
Hi!
thanks for sharing, I always wanted to listen odlskool trance from this period - 90's :)
and I found here!!!
Greetings :) |
Cool, hope you enjoy the sets :)
And if you want to hear more of this kind of stuff why not tune in to the Classic Electronica channel on www.di.fm :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|