return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Gate 42 @ Göta Källare - [Fre - 23/3]

jofawe
Grattis Patrik!

Sen kan man ju säga att det är Kambiz och Nick Sinner som ska ta fredagarna på GK ...

Är ju röven att man inte bor i sthlm!

mole mole mole mole mole mole mole mole mole ...... MOLE!
Gate 42
quote:
Originally posted by jofawe
Grattis Patrik!

Sen kan man ju säga att det är Kambiz och Nick Sinner som ska ta fredagarna på GK ...

Är ju röven att man inte bor i sthlm!

tack!

just det så hette de ja.. kom inte på namnet. vet dock att klubben ska heta ambitions tror jag?

nu är ju jag sämst på geografi och kommer inte riktigt ihåg var du bor patric, men jag lirar i trollhättan den 7:e april också, om det är ett bättre läge?
jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
tack!

just det så hette de ja.. kom inte på namnet. vet dock att klubben ska heta ambitions tror jag?

nu är ju jag sämst på geografi och kommer inte riktigt ihåg var du bor patric, men jag lirar i trollhättan den 7:e april också, om det är ett bättre läge?

trollhättan.. .näeee.. de är jättelångt bort.
jag får väl masa mitt stora ärschle upp till huvudstaden nångång snart :|
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JaniBravo
Tack! Det var några år sen man gjorde den. Men den funkar väl, hehe.

Kan även från mitt håll säga att det absolut inte är falsk marknadsföring och jag kommer spela mycket trevlig chill/progg etc. ;) Kvällen är det trance som gäller -- och det är GRATIS dessutom! Skriv upp er på listan och kom vettja! :)

Vi ses där!

//Jan S

Borde fan ta mig in!
Vizay
borde egentligen masa mig dit, är ju fortfarande skyldig dig en bira för fan! :toothless

Har hört rykten om att du även har lite remixer på gång så helt dött verkar det ju inte vara ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden