return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Revolt vs. The Mutalisk

TranceFool
quote:
Originally posted by Blik
The Mutalisk voor mij, Revolt vind ik echt een BOUT!!!!-nummer

vinnet beetje vaag dat je dit zegt want de stijl is toch echt hetzelfde....allebei vette drums ed. alleen zit er bij the mutalisk nog een 'trance' stukkie waarna het overgaat in techno
Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool

vinnet beetje vaag dat je dit zegt want de stijl is toch echt hetzelfde....allebei vette drums ed. alleen zit er bij the mutalisk nog een 'trance' stukkie waarna het overgaat in techno

hohohohoho, nou niet te scheutig met de term "techno" omspringen he.
laten we niet alles wat iets steviger is dan de gemiddelde trance maar gelijk "techno" gaan noemen. daar is namelijk wel wat meer voor nodig.
het is inderdaad erg lastig om marco v in een hokje te plaatsen, "techno" zou ik het in ieder geval niet noemen. tech-trance lijkt me wat gepaster.
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

je hebt mij toch niet horen zeggen dat ik The Mutalisk vet vond, die vind ik redelijk, maar wel veeeeeel beter dan Revolt
!_PeTrUs_!
Sja, je hoeft t ook niet mooi te vinden. Maar nu worden wel ff de n00bjes van de diehard Fans onderscheiden. hijs opde goede weg als je t mij vraagt.
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx

hohohohoho, nou niet te scheutig met de term "techno" omspringen he.
laten we niet alles wat iets steviger is dan de gemiddelde trance maar gelijk "techno" gaan noemen. daar is namelijk wel wat meer voor nodig.
het is inderdaad erg lastig om marco v in een hokje te plaatsen, "techno" zou ik het in ieder geval niet noemen. tech-trance lijkt me wat gepaster.

haha ok sorry jukx:p....techtrance dan

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland