return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Wat is retro?

FredNova
quote:
Originally posted by Push2005
In 1 op 5 van uw posts wordt dit beweerd... Tijd om het te gaan geloven :p

1/5 van 1822 = 364,..
wel wie 300 posts van mij kan verzamelen waarin ik dat zeg, krijgt van mij gratis en voor niets een dikke retro plaat naar keuze!

en nu back on topic
TOR
quote:
Originally posted by FredNova
en nu back on topic

:cool: Resistance D - Throm 03 (1995)

Een uitstekend voorbeeld van hoe origineler, minder formulegebonden en - durf ik het zeggen? - beter de trance van vroeger was.

Gelukkig hebben we vandaag nog mensen als Stephen J Kroos, die originaliteit blijven opzoeken en een welgekomen verfrissing vormen tussen de grijze massa van industrieel gefabriceerde producties.
Real
quote:
Originally posted by FredNova
1/5 van 1822 = 364,..
wel wie 300 posts van mij kan verzamelen waarin ik dat zeg, krijgt van mij gratis en voor niets een dikke retro plaat naar keuze!

en nu back on topic

Indien Traffic onder de noemer retro geclassificeerd kan worden, wil ik gerust wat speurwerk verrichten.
trancenter
quote:
Originally posted by Bertn
sarcasme is niet aan u besteed?

je moest eens weten :D :cool:

echter had ik gedacht of gehoopt dat deze thread daar ietwat van gespaard zou blijven ... er zijn immers topics genoeg waar de je sterren van de hemel kan lullen .

my bad ! ...

trouwens een mens een beetje tijd gunnen om de protagonisten van dit forum te leren kennen hè .

greetz .
Icone
quote:
Originally posted by djcresto
Deel die mening. Love is an ocean is imo geen retro maar classic trance.

Idd!

De 'Stephenson & Santini Remix' blijft me nu nog steeds kippenvel bezorgen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium