|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
In 1 op 5 van uw posts wordt dit beweerd... Tijd om het te gaan geloven :p |
1/5 van 1822 = 364,..
wel wie 300 posts van mij kan verzamelen waarin ik dat zeg, krijgt van mij gratis en voor niets een dikke retro plaat naar keuze!
en nu back on topic |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
en nu back on topic |
:cool: Resistance D - Throm 03 (1995)
Een uitstekend voorbeeld van hoe origineler, minder formulegebonden en - durf ik het zeggen? - beter de trance van vroeger was.
Gelukkig hebben we vandaag nog mensen als Stephen J Kroos, die originaliteit blijven opzoeken en een welgekomen verfrissing vormen tussen de grijze massa van industrieel gefabriceerde producties. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
1/5 van 1822 = 364,..
wel wie 300 posts van mij kan verzamelen waarin ik dat zeg, krijgt van mij gratis en voor niets een dikke retro plaat naar keuze!
en nu back on topic |
Indien Traffic onder de noemer retro geclassificeerd kan worden, wil ik gerust wat speurwerk verrichten.  |
|
|
| trancenter |
| quote: | Originally posted by Bertn
sarcasme is niet aan u besteed? |
je moest eens weten :D :cool:
echter had ik gedacht of gehoopt dat deze thread daar ietwat van gespaard zou blijven ... er zijn immers topics genoeg waar de je sterren van de hemel kan lullen .
my bad ! ...
trouwens een mens een beetje tijd gunnen om de protagonisten van dit forum te leren kennen hè .
greetz . |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by djcresto
Deel die mening. Love is an ocean is imo geen retro maar classic trance. |
Idd!
De 'Stephenson & Santini Remix' blijft me nu nog steeds kippenvel bezorgen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|