|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Magistrate
Jonesey - Independance (Stadium Mix)
deze soms? dit vond ik de beste plaat uit zijn set :eyes: |
Inderdaad die was het. :crazy: |
|
|
| Antony |
Op men 1tje toegekomen toen Frednova zen laatste plaat liet uitspelen. Vonnek wel jammer maar was niks aan te doen. Men vrienden moesten nog naar een brunch dus gingen later komen, ben dan maar zo slim geweest effe men beta t-shirt boven te halen om terug snel herkent te worden :p Perry zen tempo ligt me wa laag en halverwege zijn set was de rest van men clan aangekomen. Daar dan Biomehanika gaan bezien. Vooraan was er sfeer zat! Wel slijkerige poel, pech voor al die jumpers dat daar geen planken lagen :D Ging ondermeer los op CLS - Can you feel it (marcel woods remix) en zen eigen Six hours. Dan t-shirt ingewisseld en terug naar armada vertrokken om Rank 1 ni te missen. (en me een ander shirt enkel nog herkent door Sasha :p ) Was beestig goed, eerste kippenvel bij a less ordinary rank 1 remix!
Markus al paar keer gezien en begint meestal iets te diep voor mij. Kreeg honger en hadden paar meisjes bij die Guetta wilden zien. Was zelf net op tijd terug voor Armin en beestige set gehoord. Stuk voor stuk pareltjes maar had wel uit zen vorige tracklists Umbrella en Yimanya verwacht. Eindigde met Anthem, Love you more en Read my mind, achjah... brengt wel sfeer. Die laatste werd wel te snel uitgefade. Het vuurwerk was ni mis, hebben ze hun werk nog van gemaakt, knap id&t. Paul van Dyk stond nog op men nog ni gezien lijstje. Raar zicht met die notebooks maar bracht wel een leuk setje. Knap decor ook, maar hoe kan hij nu weten of het publiek mee is of niet? De introvertie zelve eeft zen publiek misschien 2 keer aangekeken.
Zelfde Boom-verhaal over het naar huis rijden om af te sluiten :) + leuk om weer wat beta's tegen te komen. |
|
|
| Adion |
Ik was er zondag ook en heb me zeer goed geamuseerd.
Begonnen met Perry O'Neil, beetje rustig setje maar wel goed. Ik had hem nog niet gezien hiervoor.
Daarna bij Rendez Fou wat van het zonnetje genoten bij wat lekkere house beats.
Dan naar Joris Voorn gaan kijken. Vond ik zelf echt wel de moeite en ongeveer wat ik er van verwacht had.
Carl Craig dan even gezien, maar omdat het allemaal nogal bekende nummers leken zijn we maar verder gegaan naar Markus Schulz. Deze zette ook wel een mooi setje neer. Van Armin Van Buuren enkel het begin gezien, daarna eerst iets gaan eten.
Dan het laatste deel van David Guetta gezien. Het leek eerst wel goed, tot hij gewoon met z'n hitjes begon en daar dan op een flauwe manier een soort breaks in probeerde te verwerken (lees geluid stilzetten/wegfilteren en daarna gewoon weer bij laten komen).
Roger Sanchez was dan weer wel behoorlijk goed, en tenslotte als afsluiter Paul Van Dyk gezien. Deze had ik ook nog niet live gezien, en ik was toch aangenaam verrast door zijn set.
Al bij al vond ik het toch zeker de moeite!
Ik heb ondertussen ook mijn foto's en filmpjes online gezet:
http://adion.djdecks.be/tomorrowland2007/ |
|
|
| Real |
Wel godverdekke, de kerel achter DJDecks is een BeTa. :wtf:
[/offtopic] |
|
|
| FenixStyle |
Bon, Tomorrowland 2007 is voor mij zowat het vetste feestje ooit..
Zaterdag rond 13u aangekomen aan de camping. We zagen daar meteen een wachtrij staan van tientallen meters lang. Wij waren echter zo slim om gewoon in de tweede wachtrij aan te sluiten, die een pak korter was.. Bij het binnengaan begon het al goed voor mij, had namelijk niets moeten bijbetalen voor de camping (terwijl ik geen campingticket had) :p Eenmaal binnen op camping onze tenten geplaceerd, en daarna richting festival zelf verhuisd.
De dj's die ik gezien heb zaterdag:
-Fire: Leuke set om de dag mee te beginnen. Al meteen 'Formentara What' gehoord, sfeer zat er dus meteen in.
-Airwave: Maar heel kort stukje van gehoord. Had nochtans uitgekeken naar z'n set, maar kregen al gauw van iemand te horen dat John '00' Fleming wegens verschuivingen in time-table al begonnen was in de Psytrance-area. Ik ben de rest dan maar gewoon gevolgd naar daar.
-J00F: Luister normaal niet echt naar Psy, maar J00F vond ik toch meer dan de moeite. Heel energie set, en de locatie op dat strandje maakte het alleen nog beter.
-Buscemi: Wist eigenlijk niet wat ik er van moest verwachten. Dacht dat hun sets rustiger waren, maar de mannen vlogen er toch stevig in. Hebben ons dus goed geamuseerd tijdens de enige set die ik op de mainstage zag.
-Armandi: Leuk setje, en was hoe dan ook de knapste dj. (het was dan ook de enigste vrouwelijke dj van het weekend :p)
-Yves Deruyter: Nu niet bepaald onze beste vriend, maar zoals verwacht haalde hij voor Bonzai op Tomorrowland nog eens het betere werk uit z'n platencollectie. Veel volk, veel sfeer. Hoogtepunt was voor mij om nog eens The Rebel te horen.. Gaaaaan!
-Manuel Le Saux: Een van de namen die ik persé wou zien op zaterdag, en zoals verwacht was het een zalig setje.
-Guiseppe Ottaviani: Guiseppe zette ging op hetzelfde elan verder als z'n landgenoot. De laatste drie uur was het dus Forza Italia
Zaterdagnacht:
Buh...
:toothless
ZONDAG:
Rond negen uur werden we al wakker, om vast te stellen dat het vollebak regende. Veel goesting om uit de tent te komen was er niet, maar uiteindelijk zijn we rond 11u dan toch vertrokken richting festival. Daar heb ik de hele dag in de Armada-tent vertoefd:
-Frednova: Hij kreeg de ondankbare taak om te openen. veel volk was er dus niet. Zelf had ik mss ook wel langer in m'n tent blijven liggen, als mede-BeTa's moesten we hem toch ook wat support gaan bieden he ;) En daar kregen we zeker geen spijt van. Ondanks het vroege uur draaide hij meteen een goeie set die het toen al aanwezig volk toch al in beweging kreeg.. :)
-Perry O'Neil: Vrij rustige set. In het begin vooral progressive, naar het einde toe iets steviger. De vorige keren vond ik hem beter.
-Blake Jarell: Een van de ontdekkingen van het weekend. Z'n producties kende ik wel, qua sets had ik echter nog weinig van em gehoord. Echt zalige set gisteren. Ook wel relaxte kerel, genoot zelf ook enorm van z'n set en de sfeer. Hij is maar 21jaar ofzo maar heeft nog veel potentieel om het te maken. Hopelijk vliegt hij dus wat meer over uit de USA om hier aan onze kanten te draaien..
-Rank1: Set kon me over het algemeen niet echt boeien (wss omdat de vermoeidheid ook ff te zwaar werd), maar zaten toch enkele hoogtepunten in waaronder natuurlijk hun Airwave.
-Markus Schulz: Tegenwoordig een van m'n favorieten, had dus ook uitgekeken naar z'n set. Net als vorig jaar zette hij de hele tent weer op z'n kop. Sfeer was echt zalig, voor een groot deel ook te danken aan het feit dat hij zelf ook zo opgaat in z'n sets. Z'n set opzich was ook nog een pak beter dan vorig jaar. Op het einde werd het eventjes wat saaier, maar dat hij eindigde met Faxing Berlin maakte dat meer dan goed!
-Armin van Buuren: Tja.. Ik moet de laatste tijd niet veel meer weten van Armin. Desondanks gaven we hem, na een lunch-pauze, dan toch een kans, en die heeft hij dus met beide handen gegrepen. Eindelijk nog eens een goei set van hem gehoord. En daar dacht de hele Armada-tent zo over, sfeer was echt uitmuntend. Toen ik tijdens Fly Away rondom me keek en echt héél de tent zag springen, was echt wel kicken..
-Menno De Jong: Na Armin was op amper 5 minuten tijd 3/4 van de tent leeggelopen, hoogstwaarschijnlijk om Paul Van Dyk aan het werk te zien. Ik had op voorhand ook nog zitten twijfelen. Ofwel zou ik naar PvD gaan, waar er véél te véél volk zou staan dat er toch maar voor de 'naam'PvD staat en gewoon zit te wachten tot For An Angel gedraaid wordt. Dus verkoos ik dan maar om te blijven voor Menno. Achteraf hoorde ik wel dat PvD een beregoede set draaide, maar van sfeer was er zoals ik verwachtte idd weinig sprake.
Bij Menno daarentegen was er wel volop sfeer, aangezien degenen die nog daar waren natuurlijk speciaal voor hem gebleven waren. Menno zelf genoot ook echt van de sfeer. Z'n set zelf is voor mij zelfs een van de beste van het weekend. Veel energie, veel melodie. Hoogtepunt was ongetwijfeld Saltank - Eugina. Echt wel het kippenvelmoment van het weekend. Enige minpuntje was dat tijdens zijn encore, 'Suburban Train', de plaat abrupt werd stopgezet door mensen van ID&T omdat het zogezegd al tijd was.. Het was echter nog geen 00u, en in de verte konden we nog tien minuten lang de Q-Dance-stage horen...
Toen op het gemak nog richting camping gegaan. Daar nog wa gerelaxed tot het echt tijd werd om te gaan maffen. Vanmorgen gelukkig ontwaakt met zonneschijn, zo werd het opruimen toch al iets aangenamer. Moe maar voldaan rond 14u thuis gearriveerd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|