return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)

dupondje
Laatste? track van Guiseppe was Nu-Nrg - Dreamland :)
Magistrate
Zondag:

Blake Jarell: Halfweg zijn set toegekomen, niet zoveel volk en ook weinig ambiance. Vond zijn set vrij saai, telkens een electro-plaat afgewisseld met een remix van een onbekende rock-plaat... Enkel Dubfire - Roadkill kon me bekoren...

Rank 1: Set begon vrij goed, veel bekende tracks, o.a. Beautiful, remix van RHCP en nog van alles wat ik me niet meer kan herinneren.. Ben halfweg zijn set weggegaan omdat een vriend een 'Skyview' gewonnen had :p , kwam weer terug tijdens Breathing :eyes: (airwave zat ook al in Le Saux zijn set dag voordien)

Markus Schulz: Begon heel goed, veel super tracks, ook veel ambiance. Hoogtepunt vond ik Rex Mundi - Perspective, ondanks de vocals erdoor... Naar het einde toe werd het wel saai en monotoon, blijkbaar vindt iedereen dit hier.. Had meer van hem verwacht..

Armin: Tent liep al direct vol voor hem, de sfeer zat al van in het begin goed, hijzelf was natuurlijk ook weer in form, soms ietsie te veel eigenlijk :rolleyes: Forever Waiting als 3de track was mega flippen :eyes: Had eigenlijk niet gedacht dat ik 3 uur Armin nog zou overleven, want mijn verwachtingen lagen niet zo hoog.. Beste tracks: Fly Away, Kaktus, Feel Free, Evergreen, Forever Waiting en nog een heleboel trance platen die ik niet kende, maar me toch op amuseerde. Nogmaals, de sfeer was super, iedereen ging uit het dak, echt zalig. Wel grappig (en jammer voor Menno) dat na zijn set iedereen direct wegliep naar pvd.

PvD: Zat er heel de dag naar uit te kijken, hoewel mijn verwachtingen niet zo hoog waren, kans was klein dat hij zijn Mayday-set van 2 jaar geleden zou overtreffen. Opvallend weinig sfeer daar, en aan zijn houding te zien stoorde hij zich daar ook aan.. In het begin veel electro platen, voor de 3de keer die dag ook Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1). Verder zijn nieuwe platen New York City en White Lies. Hij probeerde op allerlei manieren ambiance te brengen (Spastik, Nothing but you, Born Slippy, 7 Nation Army..), over het algemeen moet ik zeggen dat dat nie zo lukte, ikzelf heb me wel super geamuseerd en dat is het voornaamste :) Verder speelde hij nog Jon Rundell - Olskool en Jonesey - Independance (Stadium Mix). Ooook op zijn nieuwe plaat met Giuseppe, Far Away kwam er nog veel ambiance, opmerkelijk voor een nieuwe track, maar hij is dan ook super..;) Hoogepunt was natuurlijk Live versie van For An Angel, toen pas was er veel ambiance :) Anthem erna was wel minder :( Hij was zoals ik het verwacht had en heb me echt wel geamuseerd, sfeer was er nie zoveel, maar was ook wel te verwachten van een niet-trance publiek dat ook al ferm moe was..
Magistrate
quote:
Originally posted by dupondje
Laatste? track van Guiseppe was Nu-Nrg - Dreamland :)

nee Dreamland kwam halfweg, weet zeker dat het Butterfly was :)
Mystique
Zaterdag:

Vooral Bonzai stage geweest (buiten voor JOOF z'n setje)

Tegen 3 u eidenlijk binnegeraakt omdat ervoor vreinden allerlei problemen hadden (kan al beter wij touring wegenhulp gaan werken..)

DJ Fire: alleen het einde gehoort omdat ik eerst is op andere stages gaan kijken was.. Stuk dat ik gehoort heb was heel goed.. hopelijk kan ik volgende keer is ene volledige set zien..

Airwave: Enorm goede set.. 100% zitten genieten. Lijkt wel elke keer dat ik hem zie dat hij beter en beter wordt..

Roger Orb: stukje van gezien +/- set..tracks waren niet echt m'n ding..

JOOF: Vet setje, had hem nog nooit aan het werk gezein dus aangename verassing.

Armandi: Alleen laatste stukje gehoort, ze leek me wat zenuwachtig maar draaide vrij goed, wil ik zeker terugzien.

Yves De Ruyter: Oook een van de beste sets vant weekend. Feit dat em een reeks klassiekerkers heeft gespeelt zal er wel ergens voor iets tss zitten.

Manuel Le Saux: Beste set van de avond, kvond elke keuze van tracks gewoon perfect.. hele tijd 00% zitten genieten (en aan reactie van de rest te zien was ik niet alleen). Vond het mooi dat hij sfeer kon bewaren die opgebouwd was tijdens YDR z'n set (lijkt mij niet zo makelijk om sfeer te behouden na een reeks trance classics..). Voor mensen die hem nog nooit gezein hadden: set gaf 100% weer wat je van hem kan verwachten op een party :)

Guiseppe Ottaviani (live): begin stond me niet zo aan, maar voord e rest wel een vrij goed setje ..

Zondag:

Eeen hel om binnen te komen: bij controle wou men mijn sigaretten weggooien ("je kan dat hier ook kopen") en deed men inmens moeilijk over m'n digitale camera (dag ervoor geen enkel probleem). Ik moest na 15min discusie opzij gaan en dan nadat er nog andere opgeroepen waren mocht ik eindelijk door!! :whip: :whip:

Tip: volgende keer miss een IQ test doen voor men iemand bij controle zet? :rolleyes:
Armada:

Fred Nova: door die klucht ervoor heb ik grootste stuk van z'n set gemist, was eerste keerd at ik hem zag en was aangenaam verrast. Ga zeker prroberen om hem meer te zien.

Perry O' Neill: vond niet zo'n goeie set, begon me te vervelen en ben dan maar met paar man bonnekes gaan halen (moest ook gebeuren eh :p)

Blake Jarrell: Immens goed, eerste set van hem dat ik live hoor en was echt "waauw".

Rank 1: draaide vrij hard maar kon het wel apprecieren.

Markus Schulz: had een meer trance energy stijl verwacht, maar globaal gezein was het heel goed.

Armin Van Buuren: Matige set. Waarom matig: khad pas een setje van hem gevondne (russiche setje) en +/- 10 tracks waren hetzelfde (dus wist wat ging komen en dat vond ik minder..)).

Menno De Jong: Begin gemist om dat ik intro van pvd wou zien (eerste 2 liedjes waren ok, toen stond het me ni aan en ben ik terug naar armada gewegaan). Rest van menno z'n set heb ik dus wel kunne horen en het was gewoon perfect. Enorm zitten genieten, en plaats zat om te dansen (dus perfect :D). Juist het einde... waarom moest hij zo plots in het midden van een track stoppen.. terwijl hij nog tijd over had!! Verpeste een heel stuk van de sfeer van de avond..

En dan om weg te gaan.. +/-1 u gewoon stil gestaan, miss dat ze er int vervolg is moeten aan denken om reisbussen NIET meer op straat te laten stoppen om mesen in te laden, maar ergens opzij..

evaluatie:

+++++ Manuel Le sayx

++++ Menno, Blake Jarell, Fred Nova, YDR, JOOF, airwave

+++ al de rest behalve Perry

en nog is extra de italianen vermelden. Ben naar paar feestjes in Milaan geweest, en denk wel dat ze de sfeer van daar goed naar hier hebben proberen over te brengen. Zo'n mensen wilt ge gewoon tegenkomen op parties..
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Magistrate
PvD: Zat er heel de dag naar uit te kijken, hoewel mijn verwachtingen niet zo hoog waren, kans was klein dat hij zijn Mayday-set van 2 jaar geleden zou overtreffen. Opvallend weinig sfeer daar, en aan zijn houding te zien stoorde hij zich daar ook aan.. In het begin veel electro platen, voor de 3de keer die dag ook Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1). Verder zijn nieuwe platen New York City en White Lies. Hij probeerde op allerlei manieren ambiance te brengen (Spastik, Nothing but you, Born Slippy, 7 Nation Army..), over het algemeen moet ik zeggen dat dat nie zo lukte, ikzelf heb me wel super geamuseerd en dat is het voornaamste :) Verder speelde hij nog Jon Rundell - Olskool en Jonesey - Independance (Stadium Mix). Ooook op zijn nieuwe plaat met Giuseppe, Far Away kwam er nog veel ambiance, opmerkelijk voor een nieuwe track, maar hij is dan ook super..;) Hoogepunt was natuurlijk Live versie van For An Angel, toen pas was er veel ambiance :) Anthem erna was wel minder :( Hij was zoals ik het verwacht had en heb me echt wel geamuseerd, sfeer was er nie zoveel, maar was ook wel te verwachten van een niet-trance publiek dat ook al ferm moe was..

idd, weinig sfeer voor PvD, was ik zelf nog vergeten te vermelden in mijn review. Hij probeerde in het begin meermaals het publiek mee te krijgen, maar met weinig succes. Hij ergerde zich er volgens mij ook aan, en dat is volgens mij ook de reden dat hij na zijn set ook zo vlug door ging.

Jammer, want hij heeft een keigoede set gespeeld. Iemand toevallig zn set opgenomen via Studio Brussel?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium