return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007)

dupondje
Wat was me dat :) zo'n feestje :D

Iemand menno de jong gaan checken ? Stond echt zo weinig volk in de tent, maar zijn setje was ZALIG !!! Klassiekerkes met nieuwe plaatjes ertussen :eyespop: zwaar genoten van zijn setje :)
ILoveIbiza
GREAT PARTY!!!!!!!!!

TOP FOR ME:
ARMIN
MANUEL LE SAUX
MENNO DE JONG
YAHEL

LETER PHOTOS AND VIDEOS IF I CAN!;)
Config
quote:
Originally posted by Mirea
well if u have any links with pics....could u send me a PM?!:)

just keep up to date with this topic, pics will be in here very soon i guess
FCB_Fanatic
ik zou willen beginnen met te zeggen dat de afwezigen ongelijk hadden :D. Enorm goed feestje, ik heb mij echt massa's goed geamuseerd :).

Zaterdag 28 Juli:
Zaterdag omstreeks half 10 vertrokken met Fenixstyle en Tunki. Eerst in Lier Config opgepikt aan het treinstation om dan naar Boom door te gaan. Ik schat dat we rond 13u de parking van camping B opreden. Er stond op dat moment al een serieuze rij volk aan te schuiven voor de camping. Gelukkig kon je aan twee kanten aanschuiven en had het merendeel van het volk dat niet door, met als gevolg een veel kortere tweede rij :D. En maar goed ook, want ik vond dat het maar behoorlijk langzaam vooruit ging :mad:. Volgend jaar kunnen ze aan de campingingang best ook voor planken zorgen, want het was er behoorlijk drassig. Eenmaal dan binnen geraakt, vlug onze spullen geinstalleerd om daarna door te gaan naar het festivalterrein.

Daar hebben we ons rechtsteeks begeven naar de Bonzai tent. Op dat moment had Elof zijn set al afgesloten en was DJ Fire al een klein half uurtje bezig. Leuke set om de dag mee te beginnen. Vervolgens was het de buurt aan Airwave. Samen met John 00 Fleming toch wel de man waar ik het meeste naar uitkeek voor het weekend. Zijn set was nauwelijks bezig of ik moest al vernemen via Christina dat joof blijkbaar al begonnen was. Heb toen de keuze gemaakt om naar joof te gaan. Hij geniet op dit moment net iets meer mijn voorkeur en Airwave denk ik nog steeds iets eerder eens in de buurt te kunnen zien dan joof. Maar ik vind het nog steeds spijtig dat ik hem heb moeten missen :(. Gelukkig heeft Joof een enorm goeie set gespeeld in zijn eigen typische stijl :crazy:. Ik heb mij enorm geamuseerd, ik denk niet dat ik op een andere set nog zo uit de bol ben gegaan als op deze. Daardoor toch wel DE set van het weekend voor mij (iemand trouwens een idee om hoe laat Joof begonnen was???). De locatie voor de psy area was trouwens ideaal gekozen :D

Na joof zijn set nog een tijdje gebleven aan de psy area en een stuk van Kairon meegepikt. Ik vond het zeker de moeite, maar we zijn na een tijd toch door gegaan voor een korte break en om iets te eten.

Na het eten ben ik dan samen met Tomorrow Trax (die we eerder waren tegengekomen in de Bonzai) teruggegaan naar de psy Area voor Yahel, de rest verkoos Buscemi. We hebben het laastste stuk nog gehoord van Kairon zijn (goeie) set. En ook Yahel heeft de verwachtingen ingelost, ook hij speelde een enorm smakelijke set, echt nice :). Op het einde van zijn set heeft hij nog een deel CD's 'uitgedeeld', en Tomorrowtraxx had de chance ér één te krijgen. Ik verwacht dus één van de komende dagen een bespreking in de CD thread :D. Lani hebben we een klein stuk meegepakt, maar we zijn uiteindelijk toch doorgegaan naar de Bonzai tent.

Armandi was op dat moment nog bezig, heeft een aantal leuke tracks gespeeld (en het oogde natuurlijk ook wel iets beter als :p). Yves Deruyter speelde daarna en ik vond het toch vrij opmerkelijk dat plots de Bonzai tent echt begon vol te lopen voor onze grote held :toothless. Hij heeft een zeer degelijke set gespeeld met een aantal enorm goeie tracks. Vooral de afsluiter (The Rebel) was geweldig!!!! De sfeer zat er trouwens vanaf Yves Deruyter enorm goed in. En dat is zo ook de rest van de avond gebleven. Ook tijdens Manuel Le Saux zijn set, enorm tranzy en het publiek ging er goed in mee.

Ik ben dan na een uur doorgegaan voor Astrix in de B2B. Maar ik heb zijn set maar een 20 tal minuten gevolgd. Het was zeker geen slechte set maar het kon mij op één of andere manier toch minder boeien dan de vorige psy sets die ik had gehoord. Mogelijk door de vermoeidheid (+ ik had de indruk dat hij ook bijna moest afsluiten).

Ik heb dan nog het einde gezien van Manuel en de volledige set van Giuseppe. Giuseppe zn set vond ik iets minder. Zn beste track was zijn slotplaat (NU NRG - Bonsai????), maar die werd abrupt afgezet :(. In ieder geval een geslaagde eerste dag ondanks het missen van Airwave

Zondag 29 Juli
Op tijd opgestaan om toch FredNova te kunnen zien. Helaas zijn 'we' in die opzet mislukt en waren we pas om 11u45 in de Armada tent. Fred was wel nog niet zo lang bezig door technische problemen. Heeft een zeer goed setje gedraaid, ideaal zo vroeg op de ochtend :p. Perry O Neil kwam daarna, leuk setje, maar minder mijn ding. Tussendoor daarom ook de tijd genomen om iets te gaan eten. Na Perry was het Blake Jarell. Ik had zo'n vermoeden dat het niet echt mijn ding zou zijn en ben daarom ook in mijn eentje doorgegaan naar de Q voor Yoji. Die was al een dik half uur bezig en speelde bij mijn aankomst net een eigen plaat (Harstyle Disco???), maar slaagde er precies niet echt in om het volk mee te krijgen.

Ik heb zn set maar een tijdje gevolgd en ben daarna naar Kr!z in de Kozmozz tent gegaan. Die speelde net als vorig jaar een goeie set. Ik ben dan nog Joris Voorn een heel deel gevolgd en ben dan samen met Tomorrow Trax (die ik daar tegen het lijf liep) door gegaan voor Markus. We hebben nog het einde van Rank 1 kunnen meepikken en zo ook nog die prachtige versie kunnen horen van Breathing (Breaks mix) met de orginele Airwave. Markus Schulz speelde vervolgens een meer dan degelijke set. Hij kreeg het volk enorm goed mee, nogmaals enorm veel sfeer en reactie van het publiek.

Armin hebben we het eerste uur gemist (lucnhpauze), maar na lang twijfelen hebben we toch besloten om eens te gaan volgen bij Armin (ipv naar Jeff Mills te gaan). Uiteindelijk zijn we er niet meer weggeweest :toothless :toothless. Armin heeft een enorm goeie set gespeeld en het publiek ging er volledig in mee. oa Binary Finary, Evergreen en Kalopsia passeerden de revue. Jammer genoeg kon Armin het ook niet laten om misbaksels als The Anthem en Love You More te spelen. Al bij al toch een goeie set.

Afsluiten deden we op de Main bij PvD. Persoonlijk waren mijn verwachtingen niet al te hoog, ik verwachtte vrij veel vocale trance. Zat ik er even naast :toothless. Echt een GEWELDIGE SET van PvD. Die kerel wil ik nog wel eens aan het werk zien. Ook in combinatie met de lichtshow en de drie grote schermen maakte het compleet. Echt volledig gegeven en goed geamuseerd, met de nodige reacties als gevolg. Zo heb ik tot twee keer de vraag gehad of ik geen bollen bij had :toothless. Veel platen kende ik niet, maar ik ik kan zeggen dat het knallen was. Hij heeft oa Pvd - Nothin but You gedraaid, maar vooral zn live versie van For an Angel vond ik subliem. Jammer dat ie als encore The Anthem boven haalde, vond ik iets minder geslaagd :p.

Daarna naar de camping gekeerd om dan vandaag op tijd terug naar huis te kunnen vertrekken.

+++
John 00 Fleming
PvD
AvB
Yahel

++
Manuel le Saux
Yves Deruyter
FredNova
Markus Schulz
Kairon

+
Joris Voorn
Kr!z
Armandi
DJ Fire
Perry O Neil
Giuseppe Ottaviani

Geen dj's die dus mij echt enorm slecht zijn bevallen. Het omgooien van de B2B is dan wel weer een negatieve vermelding waard. Ook nog een extra negatieve vermelding voor de twee idioten die drugs van mij wouden hebben terwijl ik mij gewoon goed amuseer :whip: :whip: :whip:.

Volgend jaar hopelijk weer van de partij en hopelijk behoudt ID-T een aantal van de zaken die dit jaar enorm goed zijn meegevallen (zoals die B2B area)
Magistrate
oké ook es kort reviewke doen van een paar dj's

Zaterdag:

Airwave: eerste dj die ik hoorde, kwam binnen tijdens What Time is Love en vond in tegenstelling tot wat hier boven staat toch dat er veel ambiance was, had dat niet verwacht zo vroeg op de dag. Ook Lolo was weer super enthousiast, zalig om hem aan het werk te zien. Heb ik dat goed gehoord dat hij Traffic speelde? :D Hoogtepunten vond ik Save Me, Industry en Cafe del Mar en nog een hele hoop die ik vergeten ben. Tijdens de breaks kon je idd goed de DnB horen.
Super geamuseerd !

Yahel: Vond het een zalig sfeertje daar op het strand met een paar 100 man bij hem. De set bouwde mooi op en naar het einde toe was er super veel ambiance vond ik. Vooral op het moment dat het lichtjes begon te regenen, magisch gevoel :) Idd echt rare muziek dat ie draait maar wel zalig, heb ook zijn 'Super Set II' cd gevangen, straks es luisteren :cool:

Giuseppe Ottaviani: Had er veel van verwacht en het werd idd een superset. Veel zalige tracks: NuNrg Remix van PvD Crush, Dreamland, Linking People, Far Away met PvD, Until Monday.... Butterfly als afsluitern was zalig, maar jammer dat ie em juist voor de climax moest stoppen :( Heb me super geamuseerd daar, mooie afsluiter van een topdag. Ben Giuseppe nog tegengekomen dag nadien in een Café in Boom :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium