|
|
| jeronimo_jd |
Voldaan terug van een meer dan geslaagd weekendje:tongue3
De twee beste optredens waren voor mij het eerste en het laatste:): Airwave en Paul Van Dyk! Bij dat laatste was de fut er wel een beetje uit, maar man wat heb ik genoten van zijn set, en die beelden waren ook heel sfeervol, al stonden de schermen de helft van de tijd precies uit.
Ik zaterdag de beste dag: wat het zo goed maakte was de psy trance area:crazy: en de Bonzai tent.
Zondag waren er nog andere vrienden bij die meer de mainstream muziek wilden horen, veel aan Mainstage gestaan, waar de bekendere nummers gespeeld werden, maar dat zorgde dan wel voor sfeer momenten... Armin een groot deel gemist en toen ik er aan kwam vond ik hem helemaal niet goed, veel techtrance nummers met na de break altijd weer diezelfde harde beat, zonder dat de melodie doorloopt. Naar het einde werd het wel beter en afsluiten met Love You More zorgde toch voor een goeie ambiance:eyespop: begin van Menno nog meegepikt maar dan snel naar PvD (Menno kan ik nog genoeg zien)
Organisatie was wel in orde, alleen waren de pinten soms wel heeeeel slecht getapt (helft schuim), maar opt einde voor 3 bonnekes toch nog 2 pinten gekregen:stongue:
Het was ook tof dat we op Camping A zaten dan kon je al eens snel naar de tent voor wa te chillen en wa bij te drinken. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Real
Top:
Rank 1 (heerlijke set, tijdens de Breaks Dub van Airwave werd ik toch wel efkes zot)
Armin (hij speelde wel een paar zwakke platen, maar de sfeer tijdens zijn set maakte wel veel goed. Binary Finary - 1998 en Mr Sam & Fred Baker - Forever Waiting passeerden de revue :crazy:
Matthew Dekay :toothless
Goed:
FredNova (enkel het laatste deel van z'n set gehoord, maar die was wel erg lekker)
Perry O'Neil (een paar erg goede tracks, maar over het algemeen nogal teleurstellend saai)
Joris Voorn (het kwartier dat ik gezien heb was nice :p )
Schulz (viel wel mee)
PvD (ik houd van de energie in zijn sets :) )
Zwak:
Guetta (ik heb hem niet gezien, maar toch besluit ik dat hij zwak was)
Mijn auto die er op de autostrade besluit de brui aan tegeven. Waterpomp kapot naar 't schijnt. :rolleyes:
Ik zoek nog een ID van de set van PvD. Hij speelde die rond 23u45, en het is een track die al wat ouder is. |
Wat heeft Armin gedraaid van Matthew Dekay?
Greetz |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gevork
Wat heeft Armin gedraaid van Matthew Dekay?
Greetz |
Niets wellicht, maar Dekay liep daar gewoon weer rond :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Niets wellicht, maar Dekay liep daar gewoon weer rond :p |
zo scheef als een ei weliswaar :toothless |
|
|
| Mirea |
hi guys!
anyone of u took pics of Bonzai Stage?:)
thanx |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|