|
|
| Kelly* |
Ik vond vooral Armin fentastisch.
Ben aangekomen rond 12u. Even naar Fred Nova geweest, beetje terrein gaan verkennen na Freds set. Terruggekomen voor Rank 1 die heel sterk begon vond ik. Dan wat vrienden gaan opzoeken en weer kwijt geraakt. Beetje Markus meegepikt maar vond hem deze keer aan de saaie kant.
Het begin van Armin gehoord dan even naar mainstage geweest, stukje David Guetta gehoord maar die draaide teveel eigen brol vond ik. Dan even 5 minuten binnen gekeken in de Versuz-tent, om dan terug bij Armin terecht te komen. Daar bennek dan blijven plakken om naar Menno te luisteren (heb het niet zo voor PvD :) ). Super afsluiter voor de avond!
Twas wreed plezant enkel veel te veel modder, vooral aan de wc´s! |
|
|
| massiveK |
tracklist PvD as broadcasted by Stubru
01. Lange vs. Gareth Emery - Another You, Another Me (Terranova & Austin Leeds Remix)
02. Paul van Dyk feat. Ashley Tomberlin - New York City
03. Tom Colontonio - Rounder
04. ID with Plastikman - Spastik
05. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Mekk Remix)
06. Randy Katana - Session Impossible vs. Super8 & Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix)
07. John O'Callaghan - Space And Time
08. Mr Sam - Polar Dome
09. ID - Heavy Water (DMS12 Rmx)
Ik ben rond 23u35//45 weggegaan net na Thomas Bronzwaer - Constellation.. Heb ook PvD - nothing but you gehoord |
|
|
| Devilex |
Zaterdag was voor mij de topdag, vooral dan de psytrance stage. De Bonzaistage vond ik een beetje teleurstellend. Aan de psy heb ik eigenlijk alle namen gezien maar vond vooral de life act van Lani wel indrukwekkend. De sfeer was er ook dik in orde en het was toch een mooie en gezellige open air stage. Vooral de aanpalende cocktailbar maakte het geheel af :clown:
Zondags dan met een serieus zwaar lijf rond 13u terug naar het terrein getrokken en direct richting Armada gegaan. Van deze stage had ik het meest van al verwacht maar om de een of andere reden stond het me niet aan. Blake Jarell was op dat ogenblik bezig en de saaie set kon me totaal niet boeien. Ben daarna naar Yoji Biomehanika gaan luisteren op de Q-Dance stage en die zijn set kon me weliswaar beter in beweging brengen.
Verder ook nog naar Technasia geweest en Jeff Mills. Vooral Jeff Mills vond ik fantastisch, wat een lekkere techno draait die man:eyes:. Toen hij zijn eigen The Bells draaide schoot de hele tent in lichterlaaie :eyespop: Vond het stukken beter dan de muziek in de Armada tent. Ook de sound en de belichting waren merkelijk beter.
Als afsluiter dan nog Pvd meegepikt, in het begin moest ik me wel wat vinden in zijn set maar ik heb er toch de volle 2u kunnen van genieten. |
|
|
| Bl@ckOut |
Gisteren aangekomen rond half 11 en iets na 11u binnen. Vanaf dat moment was de regen opgehouden en heb ik geen regen meer gezien. Wel de zon die er regelmatig door kwam, ben zelfs beetje verbrand, dus toch nog veel geluk gehad met het weer. Alleen spijtig van de modder en zo, op sommige plaatsen was 't echt ni te doen.
We zijn dan eerst naar Armada gegaan voor Fred Nova, vervolgens het terrein een beetje gaan verkennen. M'n vrienden wilden daarna absoluut Yoji Biomehanika zien, maar vanaf half 4 waren we wel present voor Rank 1. Vrij goede set, daarna Markus Schulz maar die kon me niet echt bekoren, redelijk saai imo. Dan Armin, daar was ik wel wat benieuwd naar wat hij nu ging brengen want de vorige set die ik van hem heb gehoord (19y illu) viel mij wat tegen. Maar hij heeft een zeer goed set gebracht en de sfeer zat er bijzonder goed in. Nadien nog even langs PvD geweest om uiteindelijk het laatste uur af te sluiten met Menno De Jong, waar de tent voor een groot deel volledig leeg was. Wat een luxe, zoveel plaats :p. Was een schitterende afsluiter btw.
Uieindelijk dan nog 3 kwartier vastgezeten in het centrum van Boom om uiteindelijk op den A12 te kunnen geraken, maar het was voor mij een zeer geslaagde editie, beter dan vorig jaar! |
|
|
| Solar1 |
Muzikale hoogtepunten beleefde ik voornamelijk op zaterdag:
- Manuel Le Saux! die wil ik nog aan het werk zien! héérlijk uplifting, zalig melodisch, en een supersfeer samen met de mannen van trancegate!
- Guiseppe Ottaviani: breide een waaauw verlengstuk aan Le Saux, SUPER afsluiter! alleen spijtig dat zijn extra gebracht nummer (net zoals vorig jaar op de main) abrupt werd afgesloten door organisatie omdat het 1u was... pfff
- Yahel: door allerhande (vlieg?)problemen maar een uurtje gespeeld, spijtig! Straalt, net als zn muziek iets spiritueels, iets goddelijks uit. Maakt dan ook godenplaten. Ging volledig op in zn set (net als wij :D ). Deelde een hoop CDs Yahel-Superset II uit, mn kameraad kon er eentje bemachtigen. Aanrader, allemaal eigen niewue nummers. Heb hem zelf dan ook onmiddellijk besteld via online shop :disbelief
Verder zaterdag begonnen met Elof (leuke opwarmer, goede platenkeuze), Fire, was niet onze smaak, begon al tamelijk hard, dus afgezakt naar Goa-stage.
Daar speelde Norion een leuke set. Plots verscheen er John00Fleming??? Deze stond toch pas gepland om 19u30??? Volgens Firaga was de timetable veranderd, maar had ID-T de foute afgedrukt (timetable van pry klopte van geen kanten meer!) Dus dilemma Airwave of Fleming?
Ons belgisch hart gevolgd en terug naar Bonzai. Daar volgende catastrofe: het geluid stond véééél te stil, waardoor Laurents liveset helemaal niet overkwam. De beat van de Starwarzstage overtrof die van de Airwave in de hele tent! Er was totaal geen sfeer. Verschillende mensen, ook wij, gaven dit aan aan de organisatie, maar na een half uur was er nog steeds weinig beterschap merkbaar.
Dus opnieuw naar Fleming, die wel kon bekoren, al was het maar om weeral die schitterende glimlach van hem te zien :)
Ook nog stukjes meegepakt van Kairon, en Firaga (psytrance sound bevalt me zeer!) en ook live Lani (inderdaad, indrukwekkend live!)
en Mainstage Shameboy (rustpauze)
evaluatie zaterdag:
+++:
italiaanse trance met Guiseppe en Manuel
Yahel:eyes:
++:
relatief goedkope drank en food
sfeer in de bonzaitent tijdens Manuel en Guiseppe
-:
slechte organisatie aan de inkom, chaotische verdeling van de bandjes
---:
sound tijdens set Airwave
volledige switch timetable psy-trance (kan dit in de toekomst niet bv uithangen op een centraal punt???)
1u is het signaal om abrupt een nummer af te breken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|