|
|
| The_G0dfather |
schulz moet eens draaien zoals in z'n broadcast, dan klaag 'k niet
ma anders ook ni van hem hoor :p |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ipv eens tevreden te zijn, Tomorrowland is nog altijd een festival waar mensen van alle nieau's naartoe komen. We mogen ferm content zijn nondedju. |
Vinnek ook... Voor het fijnere werk zijn er genoeg andere parties hé, wel meestal in NL ma soit... |
|
|
| Real |
Ipv eens tevreden te zijn, Tomorrowland is nog altijd een festival waar mensen van alle nieau's naartoe komen. We mogen ferm content zijn nondedju. |
Ik ben tevreden hoor. Ik ga zeker aanwezig zijn. Maar ik leg de lat gewoon erg hoog voor ID&T. :) |
|
|
| Tommaso |
| quote: | Originally posted by TOR
Fixed. |
Sorry Tor maar ik snap je reply niet. Jij hebt van mijn zin het omgekeerde gemaakt, grapje dat aan me voorbij gaat? |
|
|
| Config |
voorlopig vind ik zondag van vorig jaar nog altijd evenwaardig of misschien zelfs nog ietsje beter dan zondag dit jaar.. Ik dacht dat ID&T het grootser ging maken? wel dan mogen ze dat van mij zeker nog doen :) door Gareth Emery, Jon O'Bir, Matthew Dekay, Zabiela ofzo nog te boeken; of gewoon allemaal :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|