|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ach we kunnen ons troosten met het feit dat Werchter ook regen heeft gehad :clown: |
Werchter heeft 2 buien gehad op 4 dagen...ik vrees dat het zondag wat erger gaat zijn. Voor morgen valt het mee, in de voormiddag regen maar na de middag droog met opklaringen.
Je moet ook rekening houden dat het daar in De Schorre kleigrond is waar het water amper in wegtrekt dus ik hoop dat ID&T zijn voorzorgen genomen heeft. Show en vuurwerk enzo zijn ok maar wat echt telt zijn zo'n dingen vind ik. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
hf iedereen!
ik zit in de Ardennen, dus ik hoop samen met jullie op weinig regen! |
Deze morgen zeiden ze op de radio dat het zaterdagvoormiddag ging regenen en namiddag droog zou zijn. Voor zondag kondigden ze in Vlaanderen veel regen aan en in het zuiden vh land zou het droog blijven. Dus ge hebt chance :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb eens een schema uitgewerkt. Voor zaterdag zal ik waarschijnlijk geregeld afwisselen tussen de Psy area en de Bonzai tent, maar Airwave en Joof zal ik alvast integraal volgen :D. Die wil ik absoluut niet missen!!! Zondag denk ik dat ik meerdere Area's zal doen, afhankelijk van hoe goed/slecht de sets meevallen. Ik heb toch geprobeerd een schema weer te geven, hoe goed ik mij daar aan hou staat zeker niet vast. Het zal er ongeveer als volgt gaan uitzien:
Saturday
14h00 15h15 DJ Elof
15h15 16h30 DJ Fire
16h30 18h00 Airwave
18h00 19h00 lunchpauze + mogelijk een stuk van Roger Orb en/of Firaga
19h00 20h30 John 00 Fleming
20h30 21h00 Armandi
21h00 - 22h00 Yves De Ruyter
22h00 23h30 Yahel
23h30 01h00 Astrix
Sunday
11h00 12h30 Fred Nova
12h30 13h30 Perry O' Neill
13h30 - 15h30 Yoji Biomehanika (waarschijnlijk afwisselend met Kr!z, area's liggen toch vlakbij elkaar)
15h30 - 17h00 Rank1 (eventueel ook een deel van Joris Voorn meepikken)
17h00 - 19h00 Markus Schulz
19h00 - ????? Lunchpauze
????? - 22h00 ben ik nog niet echt uit. Mss Jeff Mills eens proberen of Roger Sanchez. AvB is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid :p
22h00 - 12h00 PvD (eventueel Menno of DJ Rush als alternatief. Vooral DJ Rush wil ik al lang zien, is die de moeite???)
Mogelijk dat ik ook wel eens langs de Mainstage passeer voor PvD draait en tussendoor ga ik mss zelfs eens een kijkje nemen in de Versuz tent :D |
|
|
| Xilver |
| Kvind het dikken bull da'k ni alleen kaarten voor de zaterdag kan kopen. Die lineup spreekt me veel meer aan. |
|
|
| Devilex |
| Bwaak hierjuist weerbericht gezien, 't kon weer ni slechter zijn :rolleyes:. Wa voor ne zomer hebben we hier nu weer al gehad alι... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|