|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Speelt Airwave nu 2u of 3u ? |
17.00u - 19.00u |
|
|
| Real |
| quote: | Beste dj’s,
Voor de Tomorrowland dj-contest kregen we een 140-tal inzendingen, waaruit na 2 selecties nog een groep van 30 overbleef.
In die laatste selectie zaten jullie mixen, die allen zeer leuk waren om te beluisteren.
Laat dit een steun zijn om als dj te blijven volharden en te geloven in jezelf.
Steek allen nog wat iets meer werk in volgende punten of voor sommigen enkele of slechts één van deze punten:
1) letten op een goeie flow, zonder saai en voorspelbaar te worden.
2) wissel hits af met onbekende platen en vergeet zeker niet één of meerdere classics op het juiste moment te spelen.
3) Zoek enkele onverwachte of leuke combinaties. Platen die qua sound, beats of feeling bij elkaar passen, niet 4 nummers met compleet dezelfde sound achter mekaar.
4) Maak een verhaal met een voorwoord, enkele spannende hoofdstukken en een mooi einde. Zoals de beste thrillers.
Hopelijk tot de volgende contest!
Mvg,
De Tomorrowland en Switch-crew
|
Oeink? Ik begrijp het niet goed. Is het nu voorbij of niet? Fred help. :toothless
Nieuwe mail:
| quote: | | Nog even duidelijk maken dat jullie niet bij de 2 winnaars zijn. Dat was voor sommigen nog niet meteen duidelijk. |
Bummer! Achja. :) |
|
|
| FredNova |
| De contest vorig jaar werd door ID&T beluisterd, nu volledig StuBru, dus geen idee.... |
|
|
| Real |
| Dan zijn mijn omkooptaarten niet bij de juiste personen terechtgekomen. Dáár wringt het schoentje. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
Dan zijn mijn omkooptaarten niet bij de juiste personen terechtgekomen. Dáár wringt het schoentje. |
Toch bedankt :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|