|
|
| Simon Steur |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik zie het probleem niet. De vorige twee edities stond uw broerke er toch al bij? Moet hij elk jaar een set krijgen omdat hij een 'Belgische toptrance dj' is? Er werden meer dan voldoende degelijke dj's naar deze editie gehaald. Daarbij kan een beetje afwisseling nooit kwaad. Verder ben ik wel benieuwd naar een aantal artiesten die volgens jou 'iets' kunnen klaarspelen met bluf.
Nog even terloops: Je vindt Menno De Jong blijkbaar maar matig draaien. Of die kritiek terecht is of niet doet nu niet ter zake, maar weet dat de 'Belgische top trance dj' Jonas Steur vaak net dezelfde platen speelt als deze door u in vraag gestelde dj.
Je hebt me hongerig gemaakt met je post. Dit smaakt naar meer. |
Ik zou je eerst is willen aanraden om naar recente sets van jonas te luisteren, de gelijkenis met menno de jong bestaat niet meer echt vind ik persoonlijk, tis niet omdat ze vorig jaar b2b draaide dat ze aleetwee nog het zelfde doen op dit moment, jonas heeft een serieuze stijls verandering gehad.
Ten tweede: afwisseling is goed dat is waar, Armin, Markus Shulz en Menno De Jong kan je niet echt afwisseling noemen. Bonzai stage ziet er een stuk beter uit tot nu toe. Maar ik heb vertrouwen in ID&T België dat ze er nog iets goed van maken. Alleen Spijtig dat er geen Black Hole artiesten zullen zijn. Of Jonas er staat of niet maakt geen verschil in mijn mening over de dj's die er nu op dit moment staan. Het zou fijn zijn voor mij om hem nog een keer in België te kunnen zien draaien, zeker op een feest zoals Tomorrowland maar ik zie hem wel vaker en eerlijk gezegd hoop ik meer dat Ferry Corsten weer komt.
Ik zeg ook niet dat alles wat Menno doet slecht is, maar zijn visie op trance vind ik persoonlijk een beetje saai, hetzelfde geld voor nog veel andere dj's. Ik zie mezelf dan ook niet echt als een Trance fanaat dus het zal wel aan mijn smaak liggen dan.
Ik wil hier ook niet komen verkondigen dat jonas de top dj is die er perse moet staan, dat maakt gelukkig iedereen voor zichzelf uit want anders zou de trance scene (nog) saaier worden. |
|
|
| Devilex |
Zijn er bij ID&T eigenlijk nog geen plannen voor een 100% trance event?
Op deze manier kunnen er meer budgetten naar trance specifiek gaan. En dit hoeft zeker niet groot te zijn, kan bijvoorbeeld in de Lotto Arena doorgaan. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Simon Steur
en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so. |
Ik wil hier ook niet komen verkondigen dat jonas de top dj is die er perse moet staan |
afwisseling is goed dat is waar, Armin, Markus Shulz en Menno De Jong kan je niet echt afwisseling noemen. |
en eerlijk gezegd hoop ik meer dat Ferry Corsten weer komt |
les 1: hoe spreek ik mezelf tegen?
door simon steur |
|
|
| Simon Steur |
| quote: | Originally posted by christina
les 1: hoe spreek ik mezelf tegen?
door simon steur |
als je ze zo uit de context haalt heb je volledig gelijk, goed zo! we leren nog bij. |
|
|
| reep |
| het is juist door jonas steur zen stijlverandering da k t ni erg vind da hij ni komt, vorig jaar was em nice maar zen laatste intuition radio show ... wtf :eyes: was da voor een set ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|