|
|
| Push2005 |
Is er een mogelijkheid dat tickets voor zaterdag tóch beschikbaar worden gesteld Fred ? Zowel hier als op TA-FR zijn er mensen vragende partij voor.
Ik snap het commercieel standpunt wel van de hoofddag zondag te maken en 2de optie zaterdag-zondag; maar (en nee dat is geen kritiek op de line-up)ik ben niet zo bijster geboeid door de zondag voorlopig; of was sowieso maar van plan 1 dag te gaan en zou dat dan eigenlijk liefst de zaterdag doen... Vallen er geen tickets te winnen voor zaterdag ofzo :p |
|
|
| FredNova |
Voorlopig heb je het (helaas) bij het rechte eind (je kan je inbeelden wat de kost is he) en om een tweedaags festival uit te bouwen 'moet' je zo beginnen.
Stel (fictief):
voor zaterdag 500 goudstukken en voor zondag 600 goudstukken
of
een combiticket 700 goudstukken (of met camping 750)
keuze is dan toch snel gemaakt?
De bedoeling is dus om de prijs ongeveer gelijk te houden met vorig jaar voor zondag en slechts een belachelijk kleine fee extra voor combi tickets.
Meer details soon...
edit: ik sluit de mogelijkheid dus niet uit, maar momenteel ziet het er niet naar uit dat er tickets voor za alleen zullen zijn |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
Tja, nu namen opgeven is wat laat he, die vraag hadden we eerder al gesteld
GE speelt een goeie set op TE en nu moet hij er ook bij... tja... |
Het is niet op basis van TE dat ik hem graag zou zien.. hij draait gewoon keigoeie sets (zowel op radiogebied als live) die zich - imo - van de andere sets onderscheiden vanwege de hoge kwalitatieve tracks die er in zitten. En na TE ben ik nog altijd niet van mening veranderd :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Stel (fictief):
voor zaterdag 500 goudstukken en voor zondag 600 goudstukken
of
een combiticket 700 goudstukken (of met camping 750)
keuze is dan toch snel gemaakt? |
Mja voor de meesten gaat die vlieger wel op dus logisch dat ze het doorvoeren; maar ik hou niet zo van kamperen en als ik 2x Antwerpen-Brugge doe met de wagen verlies ik teveel benzine :p
Ik zal nog wel zien dan... |
|
|
| Simon Steur |
Armada stage valt me een beetje tegen tot nu toe; niet echt interessante namen behalve Perry O'Neil die toch wel heerlijke sets draait. Als ze toch bezig waren met David Lewis Production namen te booken voor armada stage hadden ze ook wel Matthew Dekay er mogen neerzetten, die zou in ieder geval beter draaien als een Armin of Menno.
Voor de rest ben ik het eens met Config dat Gareth Emery er ook wel had mogen staan. Ook Sander Van Doorn zou ik wel een keer live willen, hetzelfde geld voor Jody Wisternoff en Richard Durand. Toch wel de interessantere namen in de trance scene van het moment die tenminste met producties iets kunnen klaarspelen in de plaats van gebluf :o .
De kozzmozz ziet er daar in tegen wel zeer leuk uit met Joris Voorn en Technasia. Mainstage ziet er tot nu toe niet echt overtuigend uit; ik wil wel een keer zien wat Mason kan bregen kwa livesets. Paul Van Dyk overtuigd me iig niet.
De namen die ze er nog zeker bij mogen hadden zetten zijn dus: Jody Wisternoff, Garteh Emery, Matthew Dekay, Richard Durand, Sander Van Doorn en natuurlijk moet Jonas er ook nog bij.. Tomorrowland zonder een van de nieuwe generatie Belgische top trance dj's? didn't think so. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|