|
|
| Xilver |
| Propere lineup. Waarschijnlijk toch twee dagen aanwezig. |
|
|
| djcresto |
| twee dagen zonder camping kan toch he? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
voorlopig vind ik zondag van vorig jaar nog altijd evenwaardig of misschien zelfs nog ietsje beter dan zondag dit jaar.. Ik dacht dat ID&T het grootser ging maken? wel dan mogen ze dat van mij zeker nog doen :) door Gareth Emery, Jon O'Bir, Matthew Dekay, Zabiela ofzo nog te boeken; of gewoon allemaal :D |
Config je spreekt jezelf hier tegen. Ge vraagt om het grootser te maken en dan kom je met namen af die 99,9% van de bevolking niet kent. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
twee dagen zonder camping kan toch he? |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Prijs
Combiticket (za + zo) TBC
Combiticket (za + zo + camping) TBC
|
ja, die info komt immers van de ID&T site. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by djcresto
Config je spreekt jezelf hier tegen. Ge vraagt om het grootser te maken en dan kom je met namen af die 99,9% van de bevolking niet kent. |
wat maakt dat nu uit, 90% van de bevolking kent die andere namen toch ook niet? Mensen die trance volgen zullen die wel kennen natuurlijk, maar ze zullen ook namen zoals Gareth Emery kennen dan.. maar het zijn nu juist wel dj's zoals GE die het makkelijker maken voor buitenstaanders om de brug te maken naar trance, dus ik denk niet echt dat ik verkeerd ben in men redenering.
btw: Tiesto zou van mij ook zeker mogen komen hoor.. maar waarom zou ik hem vermelden? Zijn agenda staat wellicht toch al vol. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|