|
|
| Devilex |
| Wat ik ook nog grappig vond; toen ik in de Armada stond passeerde er zo een kerel die er COMPLEET af was, zo een scheef persoon had ik nog nooit gezien. Ik zag hem nadien stappen richting iemand met een Beta T-shirt en hij begon over die zijn rug te wrijven, ben wel eens benieuwd welke Beta dat was :haha: |
|
|
| De Geert |
Zeer geslaagde editie!
zaterdag reeds vroeg aanwezig, binnenkomen ging ook op camping A vrij traag (ze hadden dan ook al computerproblemen...). Mooi begin van Elof en Fire, daarna Airwave die zn energie toch wist over te brengen op het publiek, inderdaad wel spijtig dat tijdens de breaks die Star Wars-bas er telkens weer tussen kwam. Dan eens toerke gedaan en heerlijk setje van Yahel meegepikt (ik dacht dat ik naar JOOF aant zien was, niet dus :)). Nog stukje gezien van dat live-optreden van Lani, zag er ook wel net uit! Dan weer naar de Bonzai-tent waar Armandi bezig was, redelijk goed maar ze was precies toch wat onwennig...Yves De Ruyter bracht de sfeer er weer behoorlijk in, na zn set nog eens naar B2B gaan zien aangezien ik dat dat JOOF op dat moment zou spelen, heb uiteindelijk 20min van op de brug staan luisteren en kijken naar een vuur-acrobaat die op het strand bezig was, om daarna weer af te zakken naar Bonzai. Gelukkig maar, wat een heerlijke set van Manuel Le Saux! :D Dan mocht Giuseppe afsluiten, ik had al verwacht dat een uurtje wat te weinig zou zijn, bleek inderdaad terecht, want het was gedaan voor je het wist! Zalige energetische nummers, hij had mss in het begin zn nummers iets rapper aan elkaar moeten mixen, wat hij naar het einde toe wel deed om er nog zoveel mogelijk te kunnen spelen :p mooie afsluiter van de zaterdag!
Dan zondag begonnen bij FredNova, aangenaam begin van de dag (tracklist zou welkom zijn, ik heb wel een aantal nummertjes die ik niet kende maar wel eens zou willen opzoeken ;) ). Daarna Perry O'Neill die maar naar het einde van zn set toe beter werd vond ik...Ook Blake Jarell erna speelde vrij saai, ik ben het dan ook vrijwel direct afgetrapt om eens Yoji te gaan checke op de Q-stage. Op tijd teruggekomen voor Rank 1, die mn verwachtingen volledig inloste! Manmanman wat een sound, energie en sfeer :eyes: :crazy: :eyespop: Heerlijk zweven bij breaks remix van Breathing! Bij Markus de tijd genomen om wat te eten, wel het grootste deel van zn set gehoord en hoewel ook bij hem de sfeer er goed in zat, blijf ik hem een tikkeltje overrated vinden en weinig gevarieerd... Nog steeds dezelfde platen trouwens als op Sensation, nu toch al zo'n 4 maand geleden... Dan Armin met een zeer goed setje met een heerlijke sfeer! Dan nog intro gezien van Menno, om daarna eens af te zakken naar Mainstage voor Paul van Dyk. Was zoals verwacht al behoorlijk aan het knallen, spijtig genoeg was er weer weinig sfeer (hij deed ook al geen moeite meer , lichamelijk dan, om die er wat in te brengen). Heb na 45min dan weer de overstap naar Menno gemaakt en het me absoluut niet beklaagd! Heerlijke afsluiter!! :crazy: :toocool: :eyespop:
DJ's:
+++++ : Rank 1
++++ : Armin Van Buuren, Manuel Le Saux, Giuseppe Ottaviani, Yahel, Menno De Jong
+++ : Airwave, Yves De Ruyter, Paul Van Dyk
++ : Elof, Fire, Markus Schulz, FredNova
+ : Perry O'Neil, Blake Jarell
Organisatie:
+ de bijkomende planken die moddergeploeter bespaarde (opvallend dat er rond de Q-stage zo weinig lagen, zouden ze die van daar gebruikt hebben voor het drukkere gebied? maar goed ook! :p )
+ heerlijke setting van psy-trance stage op strandje
- Niet meedelen van Timetable-wijziging van psy-Trance area
- traag inchecken op camping
- ondanks mooie ledwall toch povere belichting in Armada-tent, sommige lampen (incl. stobo's) hingen er zelfs voor niks precies :rolleyes:
Ik had de algemene indruk dat de belichting en dergelijke wat minder was als vorig jaar, de bediening dan toch want het materiaal was wel voorhanden...
- klokslag 1u (of 12u) alle platen afzetten, break of niet :( Laat die plaat dan toch nog uitspelen!:cool: |
|
|
| Real |
Heeft Menno trouwens Nolthando gedraaid?
Dubfire - Road Kill was overigens ook wel sweet live. En One Night In Tokyo ook. :) |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by De Geert
- ondanks mooie ledwall toch povere belichting in Armada-tent, sommige lampen (incl. stobo's) hingen er zelfs voor niks precies :rolleyes:
Ik had de algemene indruk dat de belichting en dergelijke wat minder was als vorig jaar, de bediening dan toch want het materiaal was wel voorhanden...
|
had indruk dat armada tent toch nog beter was dan bonzai dag ervoor.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
(en me een ander shirt enkel nog herkent door Sasha :p ) |
héla, ik heb u ook nog ne keer herkend hé, toen ik naar PvD ging :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|