|
|
| Devilex |
| Tomorrowland is niet enkel trance ook é, ze moeten de budgetten wat verdelen over alle genres. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Tomorrowland is niet enkel trance ook é, ze moeten de budgetten wat verdelen over alle genres. |
natuurlijk, maar Zabiela is ook geen trance.
De line-up vorig jaar was echt heel vet, zeker als ge weet dat er in België zo weinig trance-events zijn.. volgens mij hadden we misschien zelfs de beste line-up van de zomer.. dus gewoon op dat elan verdergaan toch? :D Gareth Emery is ook geen 100% trance meer.. hij maakt de brug naar andere genres makkelijker om te nemen; als hij op TL komt draaien dan heeft ie zeker een enorm succes |
|
|
| Glexx |
| Matthew Dekay, Zabiela, Steur zouden het idd afmaken! |
|
|
| Antony |
| ben al zéér tevreden, tga in alle geval het geld weer waard zijn en dast belangrijkste :) nu nog goei weer en tga weer historisch worden. En de Yoji gaank mee aanmoedigen, alser dan niks speciaal op dezelfde planning sta ;) |
|
|
| Push2005 |
Ik geef een +1 voor Gareth Emery :)...
Laat Gabriel & Dresden maar schieten; die spelen toch voornamelijk homoplaten (idem geldt voor Armin Van Buuren en Paul Van Dyk :p)
Edit: Ik vind het maar behoorlijk jammer dat je niet enkel een ticket voor zaterdag kunt kopen ? :conf: ... Louche praktijken :clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|