|
|
| Apoptosis |
zag vanochtend de clip van Svenson & Gielen - We Know What You Did en k moet zeggen, echt LACHWEKKEND gewoon!!!
Aan de ene kant issie wel erg geinig, maar aan de andere kant ook weer ontzettend triest!! Zooitje van die gasten, waaronder uiteraard Sven & Johan, die aan tafel doen alsof helemaal lam zijn. echt, je moet t gewoon gezien hebbe hoe nep dat eruit ziet :stongue:!!
En dan zie je ook nog close-ups van hoe iedereen tegen de ass van zo'n serveerster slaat :D:D. LOL!!
ltr :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Clip is al een maand op TV hoor :D
Maar zwaar bagger clip ja, slaat echt werkelijk nergens op.
Ze hadden beter wat vette opnames van TE eronder kunnen planten, had ik hem nog wel eens aangevraagd op The Box :p |
|
|
| Akira |
| Ik vond het ook een enorme bagger cilp...vind het nog het ergst dat ze hun mooie kleding verneuken...BAH BAH |
|
|
| Gurian |
Ik deel de meningen helemaal
T ziet er gewoon nie uit. Wat heeft het eigenlijk met het nummer te maken volgens mij nix. |
|
|
| LightForce |
Ik vind het gewoon weg een ZUIG clip. Het slaat totaal nergens op. Laat staan dat neppe gedoe met dat lam zijn. En die dikke vette VREET ORGY!! Nou joeppie *NOT*.
Zoals Dr. Kuipers al zei hadden ze veel beter TE beelden er onder kunnen zetten. Maar nee, een eigen clip :whip:
Zit wel vol spanning te wachten op de Rank 1 - Awakening Clip die lijkt me maybe wel relaxt met wat brute bakkies erin :D
http://www.rank1.com Hier staan wat foto's van die shoot. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|