|
|
| Boss |
revolt vind ik niet echt geweldig.......
maar je krijgt nu vast wel leuke misverstandjes:
-yorinFM-spring-HEEHOO-homo vraag 'nieuwe' plaat van marcoV aan.... bedoelt simulated, en krijgt revolt
-en elke respectabele TA vraagt de 'nieuwe marcoV' aan, bedoelt revolt, maar krijgt simulated.....
:mad: |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Boss
revolt vind ik niet echt geweldig.......
maar je krijgt nu vast wel leuke misverstandjes:
-yorinFM-spring-HEEHOO-homo vraag 'nieuwe' plaat van marcoV aan.... bedoelt simulated, en krijgt revolt
-en elke respectabele TA vraagt de 'nieuwe marcoV' aan, bedoelt revolt, maar krijgt simulated.....
:mad: |
Ja leuke misverstandjes krijg je zo eigenlijk :)
Best vaag eigenlijk dat GODD eerder op single uit is gekomen dan Simulated, was toch Massive Theme?
Maar dat zal wel weer aan de commercie liggen, die wij TA's nie begrijpen :) |
|
|
| Nook |
| revolt is echt geweldig, vind het een heel kick nummer :cool: |
|
|
| Jukx |
ja, ik vind hem ook niet echt geweldig eigenlijk. er gebeurt gewoon niet zo veel in het nummer. hij probeert dan nog een beetje diepgang te creëren door met tegenstrijdige ritmes te werken maar echt goed uit de verf komt het niet.
| quote: | Originally posted by LightForce
Voor een Techno plaat zeker niet onaardig, maar inderdaad magrec ik weet niet wat die wil????? Misschien van alles wat? :D |
sorry hoor.. maar jij luistert dus duidelijk niet of nauwelijks naar techno.
en wat marco v wil? marco v heeft gewoon zn eigen sound/stijl. kijk naar nummertjes als GODD en Revolt dus, en je weet wat hij wil.
hardtrance met techno geluidjes? toegankelijke techno? ja hoe noem je het eigenlijk? geen idee! en dat maakt verder ook niet uit, het gaat om de muziek! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|