return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Trance op StuBru

Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Ik wilde niet echt reclame maken voor Switch, gewoon ff aantonen dat trance opnieuw dé stijl bij uitstek kan worden in België, althans de stijl die nu onder de term 'neo trance' functioneert.

Idd, en ik begin steeds meer te voelen voor die stroming. Creatieve tranzy elementen stoppen in andere genres, zonder al te minimal te gaan. Het zou inderdaad positief zijn moest een melodische elektronische stroming terug de bovenhand krijgen.
TOR
quote:
Originally posted by Devilex
We zullen zien zeker? Hangt er ook vanaf hoe lang de elektro/minimal hype nog stand houdt.

Neo trance vloeit voort uit die elektro/minimal-hype, dus ik zie de toekomst bijzonder rooskleurig in. :)
Devilex
quote:
Originally posted by TOR
Neo trance vloeit voort uit die elektro/minimal-hype, dus ik zie de toekomst bijzonder rooskleurig in. :)

Dan is de cirkel terug rond ;)
Config
die plaat van Aril Brikha is ferm vet by the way , bring back trance on the radio! Ben geen fan van stubru maar zoon evoluties ondersteun ik wel, restekpa !
domineesje
@ devilex techno/minimal valt aardig mee ;)

Hier de tracklist van de nieuwe Switch cd, er staan paar bommen op, maar ook toch mindere (troep)... vooral cd 3 toont toch aan dat Switch toch al langer dan dag van vandaag mee bezig is dan met techno/house..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium