return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Trance op StuBru

Push2005
Ik was gisteravond aan het rondrijden met de wagen, en had sinds lange tijd nog eens topradio aanstaan. Ik was werkelijk verrast met de geweldige tracks die ik te horen kreeg in die ultra dance top 30 ofzo ?

Solee - Impressed
Aril Brikhna - Winter
enz enz
:crazy:

Het was genieten; ook Rotationz blijft min of meer een goed programma.
Switch daarentegen vond ik maar eerder plat totnutoe; maar ik zie inderdaad een verandering in de muziek. Miss terug wat meer de radio opzetten. Ik ben totaal geen StuBru fan eigenlijk, maar ik ben benieuwd.
Ik ben alvast blij dat topradio toch nog in het weekend zijn kwalitatieve muziek behoudt
Blue Sky 99
Die plaat gaat echt veel te veel gehyped worden naar mijn goesting he :(
domineesje
quote:
Originally posted by Push2005
Ik was gisteravond aan het rondrijden met de wagen, en had sinds lange tijd nog eens topradio aanstaan. Ik was werkelijk verrast met de geweldige tracks die ik te horen kreeg in die ultra dance top 30 ofzo ?

Solee - Impressed
Aril Brikhna - Winter
enz enz

Switch daarentegen vond ik maar eerder plat totnutoe; maar ik zie inderdaad een verandering in de muziek. Miss terug wat meer de radio opzetten. Ik ben totaal geen StuBru fan eigenlijk, maar ik ben benieuwd.
Ik ben alvast blij dat topradio toch nog in het weekend zijn kwalitatieve muziek behoudt

ultra dance top 30 = (y) en niet te commercieel vind ik ook
TOR
quote:
Originally posted by Push2005

Solee - Impressed
Aril Brikhna - Winter
enz enz

Ik wilde niet echt reclame maken voor Switch, gewoon ff aantonen dat trance opnieuw dé stijl bij uitstek kan worden in België, althans de stijl die nu onder de term 'neo trance' functioneert.
Devilex
We zullen zien zeker? Hangt er ook vanaf hoe lang de elektro/minimal hype nog stand houdt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium