|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
De muziek van Booka Shade vind ik nu wel echt geen trance ze :conf: |
Dat is ook geen trance. :)
Er moet wel opgepast worden dat nu niet alle minimal met melodische invloed als neotrance geklasseerd wordt, want dat het melodisch is wil nog niet zeggen dat het iets met trance te maken heeft... |
|
|
| DJ Sid |
Pig & Dan - Touch op hun release "After Ibiza"
zeker eens checken!
valt voor mij ook te klasseren onder "neo-trance" |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat is ook geen trance. :) |
Een aantal platen uit je lijst van enkele dagen terug, zou ik eigenlijk ook niet onder de trancenoemer plaatsen. Mandarine Girl en ook Oxia - Domino neigen al meer toe naar het genre.
Benny's artikel lijkt alles bij het rechte eind te hebben. De term 'neo trance' is ook al op enkele compilaties verschenen, zoals deze:
http://www.discogs.com/release/819346 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Een aantal platen uit je lijst van enkele dagen terug, zou ik eigenlijk ook niet onder de trancenoemer plaatsen. |
Dat gevoel had ik eigenlijk ook, hehe. Ik zou sommige evenmin onder Neotrance klasseren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Goes to show dat het dus nog een beetje te vroeg is om gewichtig te doen over een "nieuw genre" :) Net zoals McProg lijkt het makkelijk te zijn om alles in te delen, maar in de praktijk blijkt het toch moeilijker te zijn en vaak af te hangen van persoonlijke percepties en voorkeuren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|