|
Sven Väth ::: Monday Bar @ Göta Källare, 16 maj :::
|
|
|
| Laszlo |
Skandal att det inte finns någon tråd om detta ännu. Snubben ifråga behöver ingen sedvanlig presentation på 400 rader varav 394 är rent ordbajsande. Sven Väth är Sven Väth liksom. Han har gjort allt - plus lite till. Punkt.
Det enda som behövs är en traditionsenlig rollcall, vilka ska dit?
+1, men det kanske var underförstått.
Stiiviiponken, jag räknar iskallt med att du fixar en schysst patenterad förfest antingen hemma hos dig eller på något ställe som du sist gjorde (minns inte inför vilken fest dock) där vi kan samlas ett gäng, käka, dricka bärs samt repa vinylskivor och ha utslagstävling i galoppmixning. Så lyft luren och ring dina kontakter nu när jag äntligen tar mig upp till ett event i Stockholm på fastland. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var sak har sin tid... hade självklart startat en tråd så småning om :gsmile:
Ja de här med förfest får vi självklart styra upp!
Svårt med lokal om vi ska va på Söder men annars är det lättare att åka dit när man förfestar hemma hos mig... Vi får se hur de blir men i "värsta" fall får vi vara hemma hos mig :)
Kul Lasseman att du tar dig upp till E'Stockholmo!
Roll Call:
- Laszlo
- Steve |
|
|
| Gate 42 |
| är helt klart intresserad av att gå på detta.. |
|
|
| exaile |
| quote: | Originally posted by Gate 42
är helt klart intresserad av att gå på detta.. |
Intresserad!?! Jag skulle gå vad jag än drabbats utav! Fyfan vad det här kommer bli!! |
|
|
| Olov |
Det här missar man bara inte, borde vara nedskrivet i Bibeln, Du skall icke missa en Sven Väth-spelning på hemmaplan.
Dessutom kanske man borde skippa warm-up och låta Sven köra från början, ett 6-timmars set kanske inte vore så dumt, eller hur körde han i Köpenhamn? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|