|
BeTA ID Contest 26 - Deadline: zo 18 maart, 22.00u
|
|
|
| TOR |
01. Shadowkid
02. Bertn
03. Jasperovitsj
04. Push2005 - 33 ptn.
05. Vishnu - 30 ptn.
06. FCB_Fanatic - 29 ptn.
07. Real - 24,5 ptn.
08. Config - 22,5 ptn.
De kennis ligt goed verspreid, want iedereen heeft wel ergens een unieke ID (behalve FCB_Fanatic). Tracks die nog niet zijn geraden tot dusver:
2, 7, 8, 17, 23, 25, 30, 32, 39, 41, 48 |
|
|
| TOR |
J doet nog wat verder en komt nu op gelijke hoogte van Bertn:
01. Shadowkid
02. Bertn, Jasperovitsj
03. Push2005 - 33 ptn.
04. Vishnu - 30 ptn.
05. FCB_Fanatic - 29 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
even een update ingestuurd, lag hier al een tijdje :)
één van de volgende dagen nog ns een nieuwe poging wagen |
|
|
| TOR |
FCB_Fanatic heeft ook zijn unieke id beet :D (41)
01. Shadowkid
02. Bertn, Jasperovitsj
03. FCB_Fanatic
04. Push2005 - 33 ptn.
05. Vishnu - 30 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn. |
|
|
| TOR |
Stevige update van Guy, die in de nek van Shadowkid komt blazen:
01. Shadowkid
02. Vishnu
03. Bertn, Jasperovitsj
04. FCB_Fanatic - 35 ptn.
05. Push2005 - 33 ptn.
06. Real - 24,5 ptn.
07. Config - 22,5 ptn.
Zoals beloofd enkele tips ivm de platen die nog niet zijn geraden:
ID 02 - Om eerlijk te zijn verwachtte ik deze plaat al in de eerste inzendingen aan te treffen. Het gaat m.a.w. om een dikke classic van een al even legendarisch duo. De heren zijn niet weg te denken uit de trancegeschiedenis.
ID 07 - Deze plaat steekt erin omdat ik die de weken voorafgaand aan de contest een aantal keer ben tegengekomen op het forum. Mensen die Markus Schulz van dichtbij volgen, zouden die probleemloos moeten herkennen.
ID 08 - Opnieuw een classic, deze keer onder handen genomen door een Brits houseduo. Het origineel dateert al van 1995 en is geproduceerd door een man die ook verantwoordelijk is voor andere legendarische projecten zoals Qattara.
ID 17 - Tot vervelens toe moet ik hier opnieuw het woord 'legendarisch' in de mond nemen. Deze man is echter voornamelijk als DJ groot geworden, in samenwerking met een andere grootheid. Tot dusver heeft hij slechts één release op zijn naam staan, nl. ID 17.
ID 23 - Deze producer heeft samen met Airbase zijn opmars gemaakt in de trancescène. Jammer genoeg lijkt hij al een tijdje van de aardbol te zijn verdwenen. In ieder geval heeft hij in 2003 en 2004 de playlist van menig DJ opgefleurd met zijn releases op Fundamental Recordings.
ID 25 - Dit is een persoonlijke favoriet en ik had dan ook niet verwacht dat die geraden zou worden, temeer omdat het nummer slechts op test pressing is uitgebracht. Ik heb het project leren kennen via de Pluto Edition van Illusion en door verder te graven op het internet ben ik op deze plaat gestoten. De titel is Frans.
ID 30 - Aangezien de sample na de breakdown is opgenomen, is de plaat relatief moeilijk herkenbaar. De breakdown is namelijk hetgeen door iedereen gekend is binnen de trancewereld. Het gaat opnieuw om een herwerking van een classic, de meest recente versie ervan en Armin playlisted.
ID 32 - Vreemd dat deze plaat nog niet is benoemd. De release dateert slechts van 2005 maar kan nu al worden gezien als een classic binnen de progressivewereld. Het Griekse label die de release heeft verzorgd, staat zeer hoog aangeschreven.
ID 39 - Nog zo'n bekend progressiveproject. De platen van dit Canadese duo zijn mettertijd housier gaan klinken, maar ze blijven kwaliteit hoog in het vaandel dragen. ID 39 is hun meest recente release.
ID 48 - Ik geef toe dat deze plaat diep ondergronds zit, maar ik wou die erin hebben vanwege de uitmuntende kwaliteit. De producer kan worden beschouwd als één van de belangrijkste die elektronische muziek ooit heeft gekend. ID 48 is een herwerking van één van zijn platen uit 1996 en is enkel op album beschikbaar.
Zo, ik hoop dat deze omschrijvingen wat helpen en dat we een spannende eindsprint tegemoet gaan. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|