|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Real
Dat zou redelijk absurd zijn op een artiestenalbum. |
:D
Aan de andere kant wel gewaagd en eerlijk... Als je remixen van andere durft toelaten op je eigen album laat je merken dat je open staat voor andere ideeën en dat die ideeën zelfs soms beter kunnen zijn. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Of die Carl B vs. Breaking Benjamin.
|
me likes :crazy: |
|
|
| Princesse |
Hi everybody,
I just receive a mail to participate at the new videoclip of Tiesto that will be filmed tomorrow at Gent.
I am alone to go there and the mail said that I can invite friends.
If you are interested in being in the niew Tiesto clip send me a mail. I will explain you details. They will offer a copy of "Elements of Life" to all participants.
I will leave Brussel around 7h30 I think.
Ik spreek ook een klein betje Nederland maar niet zo goed... (Ik ben Frans) that's why I write in English.
Have a nice day ;) |
|
|
| E-motion_error |
| Mijn schoonbroer doet belichting bij opnamesets en is al enkele dagen bezig met opnames van allerlei 'dingen' in Brussel en andere locaties in België voor de show op de grote schermen tijdens Tiësto's Elements Of Life tour(niet alleen voor de Belgische editie). |
|
|
| Margaux |
Ja die opname van de videoclip.. het was wel gezellig. Vooral geleerd hoe we met kou moeten omgaan en hoe moeten 'freezen'. En cut is niet freeze hè!!
Echte grote opkomst was er niet, maarja meer kans om in beeld te komen dan hé :toothless .
Christian Burns was een toffe peer met iets te grote, vuile schoenen en Sarah had een schone witte string aan en erg lange hakken die ik van zeeeeeeer dichtbij heb mogen bewonderen.
Ook Tijs was in zijn nopjes. Hij wist niet eens meer wat zeggen.. Gelukkig maakte hij nog wat tijd voor al zijn hevige fans en ik heb dan ook nog wel een fotootje met hem kunnen bemachtigen thx to Nick aka The Interceptor ;)
Na 13 en een half uur wachten in de kou, freezen, freaken en flippen hoorden we eindelijk de magische woorden: that's a wrap (of had ik dat nu gedroomd? indien iem het zich nog herinnert zegt ge het maar)en eind maart dan zult ge het resultaat kunnen bewonderen op tv.
Ooohja en ook nog gratis pizza's en red bull gekregen. We hebben dan ook allemaal gezien bij Hans wat red bull met ne mens kan doen.
Zooow dat was dan een klein verslagje. Ik ben eens benieuwd hoe het er nu allemaal gaat uitzien. Ik zal dan wel vertellen in de hoeveelste minuut ik te zien ben :D muahahahahaha grapje |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|