return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Tiësto - Elements Of Life (het album)

Push2005
quote:
Originally posted by CygnusX
1. Ten Seconds Before Sunrise

Wat een geniaal nummer

In The Dark is die 'rock-influenced' plaat; daar is al aan radiorip van gelekt. Beetje gay-vocals maar het is lang zo erg niet als Kyau & Albert tracks dus valt nog mee.

Dit wordt sowieso beter dan Just Be.
FCB_Fanatic
quote:
The sound of this new album has certainly progressed from Tiesto's former productions, incorporating more house and vocal elements, crafting real electronic songs instead of purely focusing on hit tracks for the dance floor.

:(
Bertn
quote:
Originally posted by Push2005

Dit wordt sowieso beter dan Just Be.

laat ons hopen!
Devilex
Ik vind die inbreng van rock in trancenummers ook een triestige evolutie.
christina
quote:
Originally posted by TOR
Mij ook. Geen idee wie die trend in gang heeft gestoken, maar het bevalt me geenszins. :( Sommige mensen zullen het ongetwijfeld als een verrijking zien, maar ik beschouw het veeleer als een verarming omdat de eigenheid van elektronische muziek volledig verdwijnt. Ik walg van Chasing Cars en alle gelijkaardige remixes met elektrische guitaren en mannelijke vocalen. Laat die platen in godsnaam in hun oorspronkelijke context functioneren. Ik ben traditioneel geen hokjesdenker, maar hier neem ik toch een rechtlijnig standpunt in.

volgens mij is het grotendeels in gang geschoten met die verschrikkelijke SOS-plaat. ik heb in ieder geval een bloedhekel aan elke "getrancede" rockplaat.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium