|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Welke hype precies en door wie ?
Er is nog nooit zo weinig hype geweest en zo nuchter gereageerd op een tiesto-album als nu. Zoek verscheidene threads op en het aantal clueless fanboys op TA is zo goed als nihil.
Ook zijn concerts verkopen lang niet meer goed. Grote promotors blijven dat beeld misschien ophangen dat hij 'the man' is maar er is heus niet veel hype meer vergeleken met pakweg 3 jaar geleden.
ASOT is tegenwoordig een grotere hype dan Tiesto. |
In het "trance-wereldje" klopt dat ja, maar voor Jan met de pet is Tiesto nog steeds de beste dj ter wereld. Als ze hier een een evenement zouden houden met de naam Tiesto Draait Strontmuziek, zou het nog uitverkopen. Maar de Tiesto-hype is inderdaad al wel geminderd. |
|
|
| CygnusX |
Ik heb ondertussen ook alle tracks een paar keer beluisterd :) In't begin was ik niet onder de indruk, maar hoe meer ik het album beluister, des te beter ik het vind.
Favorieten (in random order):
- Ten Seconds Before Sunrise
- Driving To Heaven
- He's A Pirate
- Elements Of Life
- In The Dark
- Bright Morningstar
De rest doet me (voorlopig) weinig. De Tiesto Trance Mix van In The Dark is ook . |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb het album de laatste weken ook al een aantal keer beluisterd, en ik kan nu niet echt zeggen dat het een geweldig album is. Er staan nu eenmaal te veel middelmatige tracks op en te weinig toppers. Ook staan er naar mijn smaak te veel vocal tracks op. Ik wil hier wel onmiddellijk aan toevoegen dat ik de meeste vocal tracks wel vrij aangenaam vind. De laatste maanden heb ik in ieder geval al veel erger gehoord.
"Ten Seconds Before Sunrise" vind ik echt goed, en ook "He's A Pirate" is echt wel mijn ding. "Bright Morningstar" kan ik ook nog wel hieraan toevoegen.
Slechte tracks vind ik dan weer "Do You Feel Me" (hier vind ik de vocals maar niks) en "Carpe Noctum". "Dance4life" vind ik ook niet goed maar heb ik, hoe raar dat ook klinkt, wel enigzinds leren apprecieren. Hetzelfde geldt voor "In The Dark".
De overige tracks zijn behoorlijk. In "Break My Fall" vind ik de vocals wel niet ideaal, maar kan er ook wel mee door. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De Tiesto Trance Mix van In The Dark is ook . |
Je reinste cheese. |
|
|
| De Geert |
Ondertussen heeft hij hier ook al een paar keer opgestaan en begin het ook wel te appreciëren (op een aantal nummers na)
minder:
- Carpe Noctum: vind ik niet veel aan...
middelmatig:
- Do You feel me
- Break my Fall
- Dance For Life
goed:
- Everything: zalige stem van JES doet het em toch weer
- Sweet Things: zeer aanstekelijk refrein
- Brigth Morningstar
- He's A Pirate
- Driving To Heaven
- Elements Of Life: hoewel het idd een zuivere adagio-ripoff is vind ik deze wel goed (gaat live ook wel nog wa geven in hasselt ;))
- In The Dark: momenteel mn favoriete nummer van de cd, weet niet waarom maar vind het echt wel een zalige plaat :)
- Ten Seconds Before Sunrise: heerlijke opener :cool:
ik kijk uit naar 19 mei om een aantal nummers live te horen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|