|
|
| MikeVee |
Tot zover de gouden droom van Devolder :( , als hij morgen weer Sastrre niet kan volgen mag hij zelfs zijn podiumdroom vergeten.
Anderzijds, ik ben de enige BeTA die Menchov in zijn WP ploeg heeft :D |
|
|
| Eagle` |
| 5 minuten op zo een loperke buiten de eerste 4 km is wel veul :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Zalige etappe vandaag :crazy:
Sastre geeft niet op, maar verder dan de 3de plaats gaat hij toch niet geraken denk ik. Zelfs al pakt hij morgen tijd terug op Evans, dan nog moet hij de dag nadien in de tijdrit gegarandeerd een minuut of meer prijsgeven.
En Maxime Monfort doet het anders ook bijzonder goed. Naast Devolder is dat toch wel de man van de grote rondes voor de nabije toekomst. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Dju, Bennati kost me hier een top 100 notering in de wielerprono. :(
Prachtige sprint anders, Bennati en Petacchi zijn echt een klasse apart na het vertrek van Freire :crazy:
Al bij al vond ik deze Vuelta niet zo extreem spannend. Alle verschillen waren in feite al gemaakt in de eerste tijdrit, en het parcours was daarna niet selectief genoeg om nog iets te forceren voor de echte klimmers. Hoewel Menchov zelf natuurlijk superieur was, absoluut de verdiende winnaar! :)
Volgend jaar zou het er wel eens anders gaan kunnen uitzien, want er is al sprake van een een klimtijdrit in de laatste week én een beklimming van de legendarische Angliru :crazy: |
|
|
| MikeVee |
Ja, ik had ook liever Peta zien winnen :D
Vond het al bij al nog spannend hoor, tot de laatste dag spannend voor de truien en de podiumplaatsen.
Menchov idd verdiende winnaar maar hij heeft niets speciaal laten zien, altijd veel commentaar op Evans voor verdedigend te rijden maar die kan niet beter terwijl Menchov deze vuelta overal kon winnen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|