|
|
| Jasperovitsj |
Zehra houdt stiekem van wielrennen 
Ik zat er voor niks tussen :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wie zien we daar opduiken in de top van de algemen ranking? :D
|
Could it be... Me?! :D |
|
|
| MikeVee |
T-Mobile zet Bernucci uit Vuelta na positieve dopingtest in ronde van Duitsland.
Weeral T-Mobile ... |
|
|
| Soliplex |
Na Lagos de Covadonga met Devolder en Monfort 2 Belgen bij de eerste 5 in de rangschikking, komt da tegen :)
Goe geanticipeerd van Devolder, die op de slotklim nog wel redelijk wa tijd op de grote kanonnen verloor |
|
|
| Jasperovitsj |
De vraag is of hij bewust meegeglipt is in die ontsnapping om een mindere dag succesvol te compenseren, of dat hij per ongeluk mee was en dan bewust afgewacht heeft tot de grote kanonnen bij hen kwamen in plaats van zelf voor de ritoverwinning te gaan? Kwestie van nog niet meteen de druk van de leiderstrui op zijn schouders en die van zijn ploeg te leggen?
Opvallend ook dat bepaalde favorieten (Gomez Marchante, Sanchez, Pereiro, Brajkovic) toch nog tekort komen in de eerste week. Gomez Marchante zie ik nog wel groeien in de komende ritten, maar voor de anderen ziet het er toch niet zo goed uit voorlopig. Langs de andere kant waren Menchov en Sastre al indrukwekkend vandaag. :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|