|
|
| Antony |
inderdaad, bij de giro kon ja makkelijk alle toppers in je ploeg steken, nu moet je echt zware beslissingen maken en zelfs een beetje kiezen tussen sprinters en klassementsrijders. het gaat een spannende wielerprono worden :)
(en kom ni trug af me gezeik da wielrenne suckt en prono's ook... ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| In deze Tour is het wel essentieel om sprinters in je ploeg te hebben, want ze zijn minstens 10 vlakke etappes met massasprint-potentieel. En aangezien er zo veel dure toppers voor het eindklassement zijn kan je daar moeilijk het verschil maken. :) |
|
|
| Antony |
| op het einde krijg je wel meer punten voor het klassementpodium dan voor de puntenklassering. dus het is toch nbeetje afwegen... is er trouwens nog een renner te vinden die mee gaat onder de 27 punten? |
|
|
| Jasperovitsj |
Alleen met een top 8 notering in de eindstand doe je nog een degelijke zaak. Met een klassementsrenner die in etappes weinig tot geen punten pakt en uiteindelijk op een 13de plaats in het eindklassement eindigt ben je minder dan met een goedkope sprinter die een paar keer 5de of 6de wordt in de etappes. :)
Onder de 27 punten vind ik niet meteen iemand die meegaat naar de Tour. Wel kwam ik deze leuke jongen tegen :D
2771 CUMONT Gaylord 1 FRA |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|